خودروی جدید فیات چه مشخصاتی دارد؟

خودروی fiat-500-2024 دارای چرخ‌های ۱۶ اینچی، نمایشگر ۷.۰ اینچی، سقف شیشه‌ای ثابت، چراغ‌های جلو اتوماتیک، چراغ‌های مه‌شکن هالوژن، برف‌ پاک‌کن حساس به گردوغبار و باران و کروز کنترل است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، خودرو fiat-500-2024 دارای یک موتور چهار سیلندر ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی بنزینی با قدرت ۵۱ کیلووات و گشتاور ۱۰۲ نیوتن متر است، شرکت سازنده اعلام کرده است که شتاب این خودرو در عرض ۱۲.۹ از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد؛ این خودرو از سیکل ترکیبی ۴.۸ لیتری در ۱۰۰ کیلومتر استفاده می‌کند و دارای مخزن سوخت ۳۵ لیتری است.

طول و عرض خودرو fiat-500-2024 به ترتیب ۳۵۷۱ و ۱۶۲۷ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۴۸۸ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۳۰۰ میلی‌متر است، ظرفیت صندوق عقب آن نیز ۱۸۵ لیتر است؛ خودروی یادشده رتبه‌بندی ایمنی پنج ستاره ANCAP را کسب کرده است و دارای هفت کیسه هوا، حسگر دنده عقب، سیستم کنترل فشار باد لاستیک و محدودکننده سرعت است.

خودروی fiat-500-2024 دارای چرخ‌های ۱۶ اینچی، نمایشگر ۷.۰ اینچی، سقف شیشه‌ای ثابت، چراغ‌های جلو اتوماتیک، چراغ‌های مه‌شکن هالوژن، برف پاک‌کن حساس به گردوغبار و باران، کروز کنترل و فرمان با روکش چرم است، این محصول در رنگ‌های سفید، قرمز، نارنجی، خاکستری، سبز و مشکی در دسترس افراد قرار می‌گیرد.

کد خبر 691591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.