آغاز نهضت آب‌رسانی در سطح استان آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به آغاز نهضت آب‌رسانی در سطح استان، گفت: تامین آب شرب سالم و بهداشتی در روستاها و مناطق محروم و کم‌برخوردار در قالب نهضت آب‌رسانی از اولویت‌های آذربایجان غربی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدصادق معتمدیان امروز _شنبه هشتم مهرماه_ در جلسه محرومیت‌زدایی آذربایجان غربی، ضمن قدردانی از تلاش‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: رویکرد نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی، برقراری عدالت و توزیع متوازن امکانات در سطح کشور است.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌ها در راستای تسریع روند توسعه استان، افزود: نهضت‌های آبرسانی، مدرسه سازی و ساخت مسکن در آذربایجان غربی آغاز شده و نیازمند حمایت نهادهای حاکمیتی در این مسیر هستیم.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به آغاز نهضت آب‌رسانی در سطح استان تصریح کرد: از اولویت‌های آذربایجان غربی، تأمین آب شرب سالم و بهداشتی در روستاها و مناطق محروم و کم‌برخوردار در قالب نهضت آب‌رسانی است.

معتمدیان با اشاره به جذب کمک‌های ملی و نهادهای حاکمیتی برای رونق مدرسه‌سازی در آذربایجان غربی، اضافه کرد: با آغاز نهضت مدرسه‌سازی به دنبال جبران عقب‌افتادگی‌ها و بهبود سرانه‌های آموزشی استان بوده و نیازمند حمایت قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) از این نهضت هستیم.

وی با تاکید بر اولویت‌بندی و زمان‌بندی برنامه‌ها جهت تسریع روند اجرای پروژه‌های عمرانی افزود: در حوزه مسکن، تأمین زمین مورد نیاز بر اساس تکالیف دولتی در سطح استان انجام شده و در این زمینه نیز آماده همکاری با قرارگاه و نهادهای حاکمیتی برای رونق ساخت‌وساز هستیم.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اولویت‌های توسعه شهرستان‌ها شناسایی و مصوب شده است، گفت: با اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی، شاهد بهبود شاخص‌های توسعه در سطح شهرستان‌های آذربایجان غربی هستیم.

معتمدیان با تشکر از اهتمام نیروهای نظامی و انتظامی به ویژه سپاه در مدیریت زلزله شهرستان خوی افزود: قرارگاه حمزه در کنار حفظ امنیت، نقش مؤثری در محرومیت‌زدایی داشته و امروز امنیت پایدار در آذربایجان غربی، موجب بهبود بسیاری از شاخص‌ها شده است.

کد خبر 691587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.