معمای ترکیب سپاهان برابر الاتحاد / دست مورایس برابر تیم عربستانی باز می‌شود؟

مشخص نیست تیم فوتبال سپاهان قرار است با چه ترکیبی به مصاف حریف آسیایی خود برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم سپاهان ایران و الاتحاد عربستان روز دوشنبه _دهم مهرماه_ از ساعت ۱۹:۳۰، در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ این جدال حساس با حضور تماشاگران طلایی‌پوش برگزار خواهد شد و این در شرایطی است که شاگردان مورایس با حواشی متعددی به مصاف رقیب پرمهره خود خواهند رفت.

یکی از سوالاتی که ذهن هواداران سپاهانی را به خود مشغول کرده است، وضعیت نامشخص عیسی آل‌کثیر و برایان دابو است؛ چراکه این بازیکنان در تمرینات تیمی پرانگیزه ظاهر می‌شوند، اما همچنان معلوم نیست این دو مهره بتوانند برای تیم خود برابر یاران بنزما راهی میدان شوند. در هرحال حضور این دو بازیکن می‌تواند برای سپاهان بسیار تأثیرگذار باشد، چراکه به نوعی دست مورایس را برای چیدمان ترکیب اصلی باز می‌گذارند.

معمای ترکیب سپاهان برابر الاتحاد / دست مورایس برابر تیم عربستانی باز می‌شود؟

با وجود اینکه طلایی‌پوشان برخی از بازیکنان خود همچون امید نورافکن را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند، اما با این حال هفته‌های گذشته محمد کریمی هافبک خلاق و جوان طلایی‌پوشان از دام مصدومیت رهایی پیدا کرده است و این شانس را دارد که مقابل الاتحاد بازی کند، بی‌شک کریمی یکی از مهره‌های تأثیرگذار سپاهان به‌شمار می‌رود که در زمان غیبت وی به نظر می‌رسید کمربند میانی میدان شاگردان مورایس با خلأ مواجه است و قرار گرفتن نام این بازیکن در ترکیب اصلی سپاهان برای رویارویی با الاتحاد دور از ذهن نخواهد بود.

معمای ترکیب سپاهان برابر الاتحاد / دست مورایس برابر تیم عربستانی باز می‌شود؟

از سوی دیگر کاوه رضایی یکی دیگر از بازیکنانی به شمار می‌رود که در خصوص وی سوالاتی ذهن اهالی فوتبال را به خود مشغول خواهد کرد؛ بی‌شک شهریار مغانلو و رضا اسدی در خط حمله سپاهان عملکرد مطلوبی از خود ارائه داده‌اند و به احتمال فراوان کادر فنی طلایی‌پوشان برای دیدار با الاتحاد حداقل نام یکی از این بازیکنان را در ترکیب اصلی خود قرار خواهد داد؛ در هر حال اگر کارت بازی آل‌کثیر صادر شده باشد، کاوه رضایی برای حضور در مسابقات آسیایی سپاهان کار دشواری پیش‌رو خواهد داشت، چراکه این بازیکن تا این لحظه تأثیرگذاری قابل توجهی در سپاهان نداشته است.

حالا باید دید کادر فنی زردپوشان برای مسابقه حساس روز دوشنبه مقابل یاران بنزما چه تدابیری را در خصوص ترکیب اصلی این تیم خواهد داشت.

معمای ترکیب سپاهان برابر الاتحاد / دست مورایس برابر تیم عربستانی باز می‌شود؟

کد خبر 691562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایلیا IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    0 0
    همچی آماده بود دردشون چی بود ؟