تلاش ویژه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان برای توسعه گردشگری اصفهان و ایران

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اشاره به تلاش ویژه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان برای توسعه گردشگری اصفهان و ایران گفت: این شرکت برای توسعه شهر اصفهان که نگین گردشگری جهانی است، عزم جدی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمال حیدری در بازدید از غرفه شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع دستی و هتل‌داری اصفهان ۱۴۰۲ اظهار کرد: کار بسیاری ارزشمندی در شهرداری اصفهان و شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در حوزه گردشگری در حال انجام است.

وی افزود: شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان برای توسعه شهر اصفهان که نگین گردشگری جهانی است، عزم جدی دارد که امیدوارم با نگاه بلند آن زودتر به اهداف مدنظر دست یابیم.

معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: حفظ توسعه همزمان با مسائل میراثی ما که بسیاری از گردشگران به عنوان فرهنگ جامعه هستند، مورد توجه است که باید مدنظر داشت که بتوانیم ضمن توسعه گردشگری از فرهنگ و هویت ملی و ایرانی‌مان که بسیار غنی است، به خوبی حفاظت و حراست کنیم.

کد خبر 691554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.