انجام ۴۸ پروژه پژوهشی در ۲ حوزه شهرداری قم

مدیر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم گفت: ۴۸ عنوان پژوهش در حوزه‌های شهرسازی و خدمات شهری در حال انجام است.

محمد مداحی هرندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ۴۸ عنوان پژوهش در شهرداری قم در حال انجام است که انواع موضوعات خدمات شهری از جمله پسماند، فضای سبز، مدیریت بحران، میادین میوه و تره بار، موضوعات مربوط به آتش نشانی و موضوعات مربوط به سیما و منظر را شامل می‌شود.

وی ادامه داد: موضوعات ترافیکی، مسائل عمرانی، موارد مربوط به تأسیسات، آسفالت، اقدامات لازم به حفظ و احیای باغات، امنیت اجتماعی در فضاهای شهری، شناسایی مشاغل مزاحم، بحث تاب‌آوری شهری، المان‌های شهری، جانواران موذی، توانمندی محلات شهری، هویت شهری، گردشگری مذهبی، مشارکت فرهنگی و ارتقای امید و نشاط، مشکلات حقوقی شهرداری، مباحث بروکراسی اداری، بررسی فقهی مسائل مدیریت شهری، هزینه‌های جاری اداره شهر و مباحث درآمد پنهان و آشکار شهر از دیگر عناوین پژوهش‌ها است.

مدیر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری قم اضافه کرد: برای اجرای ۴۸ عنوان پژوهش به زودی فراخوان انجام و در فصل پاییز قرارداد منعقد می‌شود و در پروژه‌ای یک ساله مشاور اقدامات لازم را انجام می‌دهد تا بتوان به نتایج مورد نظر دست یافت.

وی با اشاره به همکاری شهرداری قم با مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر گفت: نقطه نظرات اعضای شورای اسلامی شهر قم گرفته شده و جلسات مشترک مابین معاون برنامه‌ریزی و مرکز پژوهش‌های شورا منعقد شده است.

مداحی گفت: اقدامی مشترک که در اردیبهشت ماه امسال به نتیجه رسید، ۱۲ عنوان پژوهش بود که با همکاری مرکز پژوهش‌های استان به جهاد دانشگاهی سپرده و بیش از ۷۰ درصد این قرارداد منعقد شد و تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد.

کد خبر 691547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.