«وحدت» تنها راه مقابله با نیرنگ صهیونیسم و استکبار جهانی است

امام جمعه سمنان با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت و لزوم ایستادگی تحت امر ولایت فقیه در مقابل استکبار و دشمنان اسلام گفت: امروز که با انواع تلاش برای توطئه و اختلاف در بین مسلمانان هستیم، باید بر ریسمان وحدت تکیه زده شود تا از آسیب‌ها مصون بمانیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی امروز _جمعه، هفتم مهرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه سمنان اظهار کرد: «وحدت» تنها راه مقابله با نیرنگ صهیونیسم و استکبار جهانی است.

وی با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت و لزوم ایستادگی تحت امر ولایت فقیه در مقابل استکبار و دشمنان اسلام، افزود: امروز که با انواع تلاش برای توطئه و اختلاف در بین مسلمانان هستیم، باید بر ریسمان وحدت تکیه زده شود تا از آسیب‌ها مصون بمانیم.

امام جمعه سمنان با اشاره به سخنرانی آیت الله رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل به عنوان برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی در به چالش کشیدن آمریکا، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور در این سفر علاوه بر تبیین معارف قرآنی، به زیبایی موضوع جنگ جهانی علیه خانواده که طرحی توسط غربی‌ها برای متلاشی نمودن بنیاد خانواده‌ها است را مطرح کرد.

مطیعی تصریح کرد: ارسال ماهواره نور ۳ توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مدار زمین با فناوری داخلی، کشف و خنثی سازی ۳۰ انفجار تروریستی و دستگیری ۲۸ نفر توسط وزارت اطلاعات، کشف ۴۰۰ بمب و دستگیری بیش از ۲۰۰ تروریست، شکست پروژه اغتشاشات و آزادسازی ۶ میلیارد دلار از پول‌های بلوکه شده از برگ‌های زرین فعالیت‌ها و اقدامات جمهوری اسلامی ایران در روزهای اخیر بوده است.

وی با اشاره به معرفی سمنان به عنوان پایتخت بین‌المللی شهرهای جاده ابریشم ایران، افزود: باید به موضوع گردشگری و صنایع دستی استان توجه ویژه‌تری نسبت به گذشته صورت بگیرد.

کد خبر 691469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.