پیش‌بینی بورس فردا ۸ مهرماه ۱۴۰۲

برای بازار روز شنبه تغییرات مثبت دو تا ۱۰ هزار واحدی را برای بازار پیش بینی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قطعاً بازار روز شنبه متفاوت‌تر از هفته گذشته خواهد بود، ترمز بریدن قیمت نفت به سطح ۹۷ دلار می‌تواند تحرکات خوبی را در نمادهای شپنا شبندر شبریز و شتران داشته باشد و این نمادها نیز از جمله نمادهای شاخص ساز بازار هستند که تأثیرات زیادی را بر بازار خواهند گذاشت.

گزارشات برخی شرکت‌ها مانند گروه خودرو سازی می‌تواند تأثیرات منفی بر بازار داشته باشد، هرچند که هنوز گزارشات شش ماهه بر روی کدال قرار نگرفته است، اما شایعاتی در خصوص افزایش میزان زیان انباشته دو خودروساز در بازار به گوش می‌خورد.

خبری در خصوص شروع عملیات بانکی به منظور انتقال شش میلیارد دلار بانک‌های ایران در قطر نیز منتشر شده که تا این لحظه تأثیری بر قیمت دلار نداشته است، اما باید تا روز شنبه منتظر ماند و واکنش گروه بانکی را به این موضوع دید در صورت تأثیر گذاری بر روی قیمت دلار شاید شاهد سرکوب قیمتی در نمادهای دلاری بازار باشیم.

در هفته آینده احتمالاً خبرهایی در خصوص حضور و خروج سیمان و فولاد در بورس کالا خواهیم شنید که می‌تواند نوساناتی را در بازار ایجاد کند، برای بازار روز شنبه تغییرات مثبت دو الی ده هزار واحدی را برای بازار پیش بینی می‌شود.

کد خبر 691460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.