افتتاح واحد نیروگاه فولاد مبارکه حاصل اعتماد به جوانان و اراده ملی است

امام جمعه زرین شهر گفت: افتتاح اولین واحد نیروگاهی کلاس F در فولاد مبارکه در ابعاد مختلف توانست رکوردهای داخلی و حتی جهانی را بشکند و این مهم به خوبی نشان داد با تکیه بر توان داخلی و اعتماد به جوانان و نخبگان به سرعت می‌توانیم در مسیر خود تأمینی و خود کفایی قدم برداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام مهدی آقایی امروز_جمعه هفتم مهرماه_ در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره اقدامات و کشفیات اخیر نهادهای امنیتی و اطلاعاتی اظهار کرد: طی ماه‌های اخیر تمام گروهک‌های ضدانقلاب و مستکبران جهان با یکدیگر ائتلاف کرده و با استفاده گسترده از ابزارهای رسانه‌ای و… به دنبال برهم‌زدن امنیت کشور بودند که به واسطه اشراف دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی شکست سختی را متحمل شدند.

وی افزود: فرزندان غیور و شجاع انقلاب اسلامی در نهادهای امنیتی و اطلاعاتی شجاعانه و با چشم‌های تیزبین و جانفشانی‌های مظلومانه خود در ماه‌های اخیر توطئه دشمنان در آشوب کشیدن و نا امن کردن کشور را خنثی کردند.

امام جمعه زرین شهر سربازان گمنام امام زمان (عج) را یکی از ارکان اصلی امنیت کشور دانست و تصریح کرد: باید توجه داشت که کشفیات نهادهای امنیتی و اطلاعاتی طی ماه‌های اخیر بی‌سابقه و کثرت آن به میزانی فراوان بوده که باور آن برای بسیاری سخت و دشوار است اما اقدامات این عزیزان مورد توجه جدی قرار نگرفت.

وی با بیان اینکه وزارت اطلاعات در سال‌های گذشته توانسته با خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، به کابوسی بزرگ برای بدخواهان ایران اسلامی تبدیل شود، اضافه کرد: هر یک از کشفیات اخیر می‌توانست امنیت خانواده‌ای ما را به خطر بیندازد اما، سربازان گمنام امام زمان (عج) شجاعانه و مظلومانه جان خود را سپر بلای حفظ امنیت مردم و کشور کردند و توانستند توطئه دشمنان را خنثی کنند.

آقایی با اشاره به افتتاح اولین واحد نیروگاهی کلاس F در فولاد مبارکه گفت: امروز با حضور رئیس جمهور اولین واحد نیروگاهی کلاس F در فولاد مبارکه افتتاح شد، نیروگاهی که به دست مهندسان و شرکت‌های ایرانی و با کمترین زمان ممکن برای تأمین برق پایدار فولاد مبارکه و کمک به رفع ناترازی انرژی در شبکه سراری احداث و به بهره‌برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح این نیروگاه در ابعاد مختلف توانست رکوردهای داخلی و حتی جهانی را بشکند و این مهم به خوبی نشان داد با تکیه بر توان داخلی و اعتماد به جوانان و نخبگان به سرعت می‌توانیم در مسیر خود تأمینی و خودکفایی قدم برداریم.

کد خبر 691451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.