مردم قدردان حافظان نظم و امنیت باشند

امام جمعه شهر یاسوج گفت: مردم باید قدردان حافظان نظم و امنیت باشند، زیرا آن‌ها با تلاش شبانه‌روزی همه توان خود را برای ایجاد آرامش در جامعه به کار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سید نصیر حسینی امروز _جمعه هفتم مهرماه_ در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یاسوج، با اشاره به مناسبت‌های پیش‌رو، هفته نیروی انتظامی را پیشاپیش تبریک گفت و اظهار کرد: مردم باید قدردان حافظان نظم و امنیت باشند، زیرا آن‌ها با تلاش شبانه‌روزی همه توان خود را برای ایجاد آرامش در جامعه به کار می‌گیرند.

وی ضمن تبریک میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع)، افزود: نبوت و ولایت بستر هدایت و رستگاری انسان و بزرگترین نعمت خداوند در زمین برای بشریت است.

امام جمعه شهر یاسوج، افزود: ترویج ولنگاری و بی‌حجابی عمل و رفتاری زشت و فسادزا است و کسانی که با کلام، رفتار و هنرشان مردم را به ولنگاری و بی‌حیایی دعوت می‌کنند اول به خود و بعد به دیگران ظلم می‌کنند.

وی وضعیت طلاق در جامعه را بسیار نگران‌کننده دانست و گفت: به طور متوسط از هر سه ازدواج یکی منجر به طلاق می‌شود که این آمار بسیار نگران کننده‌است و مسئولان باید برای این معضل چاره‌اندیشی کنند.

حسینی بر لزوم تکریم سالمندان در جامعه به ویژه خانواده‌ها تأکید کرد و گفت: پدران و مادرانی که سال‌ها برای پرورش فرزندان رنج کشیده‌اند سزاوار نیست بدون دلیل و توجیه خاص روانه خانه سالمندان شوند.

کد خبر 691442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.