وحدت مسلمانان کلید پیشرفت جامعه اسلامی است

امام جمعه سنندج با تاکید بر اینکه تفرقه و جدایی نباید در میان مسلمانان وجود داشته باشد، گفت: هفته وحدت فرصتی مغتنم برای تقویت وحدت و برادری است و هیچ امری همچون وحدت موجب پیشرفت جامعه اسلامی نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ماموستا فایق رستمی، امروز _جمعه هفتم مهرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: مردم استان کردستان محب واقعی پیامبر اکرم (ص) هستند و این مسئله در جشن‌های ماه ربیع‌الاول به خوبی مشهود است.

وی افزود: آیات قرآن کریم برای بیان عظمت پیامبر اکرم (ص) کافی است چون در آیات متعددی به وصف بزرگی و جایگاه والای پیامبر اکرم (ص) اشاره شده است.

امام جمعه شهر سنندج ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) به معنای واقعی یک انسان کامل بودند که امت اسلامی می‌توانند سیره و رفتار ایشان را الگوی خود قرار دهند.

وی توهین دشمنان اسلام به کتاب آسمانی قرآن کریم را نشانه زبونی آن‌ها دانست و گفت: اهانت به قرآن کریم اهانت به تمامی کتب و ادیان الهی است و دشمنان بدانند چراغی را که خدا روشن کند کسی نمی‌تواند خاموش کند.

ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه تفرقه و جدایی نباید در میان مسلمانان وجود داشته باشد، تصریح کرد: هفته وحدت فرصتی مغتنم برای تقویت وحدت و برادری است و هیچ امری همچون وحدت موجب پیشرفت جامعه اسلامی نمی‌شود.

وی همچنین خدمت به خلق را بالاترین خدمت در نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان و کار به دستان بدانند که خدمت به خلق بالاترین پاداش را نزد خداوند متعال دارد و ضروری است برای رفع مشکلات مردم نهایت تلاش خود را انجام دهند.

کد خبر 691435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.