انفجار تروریستی مرگبار در بلوچستان پاکستان

مقام‌های محلی پاکستان و رسانه‌ها از استان بلوچستان پاکستان خبر دادند که در نتیجه یک انفجار تروریستی در این منطقه، حداقل ۵۲ نفر کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از رسانه‌های پاکستانی، مقام‌های محلی پلیس پاکستان از یک حمله انتحاری و مرگبار در استان بلوچستان این کشور خبر دادند.

منابع رسانه‌ای از قبیل رویترز و «آسوشیتدپرس» روز جمعه (امروز) خبر دادند که به یک تجمع و گردهمایی مذهبی در پاکستان، حمله تروریستی و مرگبار شده است.

طبق این گزارش‌ها، منابع محلی پلیس استان بلوچستان پاکستان خبر دادند که در نتیجه این حمله تروریستی که به نظر «حمله انتحاری» بوده، حداقل ۱۳ نفر کشته و بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند.

خبرگزاری رویترز با اشاره به این حمله تروریستی در پاکستان گزارش داد: «استان بلوچستان در جنوب غربی (پاکستان)، در گذشته محلی برای حملات شبه نظامیان اسلام گرا و جدایی طلب بوده است».

هنوز هیچ گروهی مسئولیت حمله تروریستی امروز جمله در استان بلوچستان پاکستان را برعهده نگرفته و گروه «تحریک طالبان» (طالبان پاکستان) هر گونه دخالت در این حمله را رد کرده است.

دقایقی بعد از انتشار خبر اولیه انفجار تروریستی در بلوچستان پاکستان، روزنامه «دیلی صاباح «ترکیه به نقل از یک رسانه محلی خبر داد که تلفات این حمله مرگبار، به حداقل ۵۲ کشته و ده‌ها زخمی افزایش یافته است.

کد خبر 691428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.