۲۸ جبهه کاری در طرح انتقال آب دریای عمان به اصفهان مشغول هستند

رئیس جمهور در حاشیه بازدید از فاز اول پروژه انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان، گفت: گفت: ۲۸ جبهه کاری در این طرح فعال هستند و از تمام پیمانکاران، مهندسان و کارگران این پروژه عظیم آبرسانی تقدیر و تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی امروز _جمعه، هفتم مهرماه_ با حضور در محل عملیات اجرایی فاز دوم طرح انتقال آب دریای عمان، اظهار کرد: در ابتدا از زحمات تمام کارکنان این پروژه تشکر می‌کنم، این پروژه‌ها عظیم تنها به دست‌های توانمند کارکنان زحمت‌کش انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بحث آبرسانی به مردم مسئله بسیار مهمی است، افزود: گزارش‌ها نشان می‌دهد که زمان اجرای این طرح به یک سوم کاهش پیدا کرده است، تا به امروز حدود ۵۰ درصد این پروژه انجام و فاز دوم آن آغاز شده است.

رئیس جمهور گفت: آزاد کردن منابع آبی که بتواند به کار کشاورزی، صنعت و شرب استان اصفهان کمک کند، اهمیت بسیاری دارد.

وی تصریح کرد: ۲۸ جبهه کاری در این طرح فعال هستند؛ از تمام پیمانکاران، مهندسان و کارگران پروژه آبرسانی از دریای عمان به استان اصفهان تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیسی ادامه داد: امیدوارم با تلاش شبانه‌روزی تمام کارکنان، تأمین اعتبارات توسط دولت برای این پروژه انتقال آب به اصفهان به زودی به سرانجام برسد، این پروژه تا به امروز به خاطر نبود اعتبار متوقف نشده است، امیدواریم این روند با همت مسئولان استانی ادامه داشته باشد.

کد خبر 691391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.