لحظه به لحظه با سفر رئیس جمهور به اصفهان

رئیس جمهور صبح امروز (جمعه هفتم مهرماه) به منظور حضور در مراسم افتتاحیه جایزه بزرگ مصطفی (ص) و بهره‌برداری از چند پروژه ملی، وارد اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز _جمعه هفتم مهرماه_ به منظور حضور در مراسم افتتاحیه جایزه بزرگ مصطفی (ص) و بهره‌برداری از چند پروژه ملی، وارد فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان شد.

بازدید از خط انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان، افتتاح فاز اول نیروگاه فولاد مبارکه به ظرفیت ۳۰۷ مگاوات، بهره‌برداری از تصفیه گازوئیل (DHT) پالایشگاه اصفهان و حضور در مراسم افتتاحیه جایزه مصطفی (ص) در پایان سفر از مهم‌ترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور به اصفهان است.

۹:۰۰ - آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی که صبح امروز از طریق فرودگاه شهید بهشتی وارد اصفهان شده بود، با حضور در محل پروژه از روند اجرا و پیشرفت مرحله نخست طرح انتقال آب دریای عمان به استان اصفهان بازدید کرد.

رئیس‌جمهور با همراهی استاندار اصفهان و وزیر نیرو با حضور در محل پروژه و حین بازدید از روند اجرای طرح، با تعدادی از عوامل اجرایی و عمرانی گفت‌وگو کرد، استاندار اصفهان نیز توضیحاتی را درخصوص آخرین جزئیات این طرح برای آیت‌الله رئیسی ارائه کرد.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان با بیان اینکه پروژه تاکنون حدود ۴۷ درصد پیشرفت داشته است، افزود: براساس توافقی که در جلسه وزارت‌خانه داشتیم، مقرر شد ۷۰ درصد برای مصرف صنعت و ۳۰ درصد نیز برای مصرف شرب اختصاص یابد.

رئیس‌جمهور در این بازدید از وزیر نیرو درخواست کرد که از آخرین جزئیات روند اجرای طرح توضیحاتی ارائه کند.

با حضور رئیس‌جمهور فاز دوم عملیات اجرایی این طرح آغاز شد، در مرحله نخست انتقال آب از دریای عمان ۷۰ میلیون متر مکعب و در مرحله دوم ۴۰۰ میلیون مترمکعب آب به اصفهان انتقال داده می‌شود.

عملیات اجرایی مرحله نخست این پروژه مهرماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و هم اینک در ۲۴ نقطه فعال با حضور ۱۴ پیمانکار فعال است.

از آغاز فاز دوم طرح انتقال آب دریا به اصفهان تا افتتاح نیروگاه فولاد مبارکه

۹:۳۰ - آخرین جزئیات طرح انتقال آب دریای عمان از زبان وزیر نیرو

علی محرابیان امروز با حضور در محل عملیات اجرایی فاز دوم طرح انتقال آب دریای عمان، اظهار کرد: در فلات مرکزی و در مناطق شرق کشور به خاطر محدودیت آبی ضرورت دارد که از منابع آب غیر متعارف استفاده کنیم، در این راستا در حال حاضر ۵ خط انتقال آب دریا در دستور قرار دارد.

وی افزود: یک خط انتقال آب در منطقه شرق برای تأمین آب خراسان جنوبی و رضوی و سیستان و، بلوچستان، یک خط انتقال آب در استان فارس و یک خط انتقال نیز برای استان‌های یزد و کرمان و یک خط برای تأمین آب برای استان اصفهان که بیشترین حجم آب را منتقل می‌کند.

وزیر نیرو تاکید کرد: با مدیرت خوب استاندار اصفهان این خط آب به دو مرحله تقسیم شد، مرحله اول از استان کرمان و منطقه سیرجان به میزان ۷۰ میلیون مترمکعب در سال اجرا می‌شود که در یکسال گذشته ۵۰ در صد پیشرفت داشته است، البته ظرفیت انتقال این خط ۲۰۰ میلیون متر مکعب آب است، اما آب مازاد که در حال حاضر وجود دارد تنها ۷۰ میلیون متر مکعب است، مرحله دوم انتقال آب از منطقه جاسک به سیرجان است که انتقال آب ۴۰۰ میلیون مترمکعب برای استان دارد، عمده این آب برای مصارف صنعتی و شرب استان مورد استفاده قرار می‌گیرد، البته در کشاورزی پر بازده هم امکان استفاده خواهند داشت.

محرابیان تصریح کرد: با انتقال این آب، امکان استفاده کشاورزان از منابع آب‌های سطحی و زیر زمینی استان بیشتر خواهد شد.

از آغاز فاز دوم طرح انتقال آب دریا به اصفهان تا افتتاح نیروگاه فولاد مبارکه

۱۰:۱۵ - رئیس جمهور وارد قلب صنعت فولاد ایران شد

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشومان به همراه تعدادی از اعضای هیئت دولت، دقایقی پیش به منظور راه‌اندازی نیروگاه «شهید حاج احمد کاظمی» فولاد مبارکه به‌عنوان اولین واحد نیروگاهی کلاس F صنایع در محل مصرف خطوط تولید وارد این شرکت شد و مورد استقبال مدیرعامل و معاونین و جمعی از کارکنان این مجموعه قرار گرفت.

وی در ابتدا با حضور در معراج الشهدای فولاد مبارکه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز _جمعه، هفتم مهرماه_ با سفر به استان اصفهان، در جریان بازدید از مجتمع فولاد مبارکه، با حضور در یادمان شهدای گمنام این واحد تولیدی و صنعتی به مقام والای این شهدا ادای احترام کرد.

رئیس جمهور در ادامه با غرس نهال در باغچه یادمان این مجتمع، بر تلاش برای حفظ محیط‌زیست و هوای پاک تاکید کرد.

آیت‌الله رئیسی همچنین به مناسب هفتم مهر، روز ایمنی و آتش نشانی، با توقف در محل ایستگاه آتش‌نشانی مجتمع فولاد مبارکه، با آتش‌نشانان این واحد تولیدی و صنعتی نیز دیدار و آنان را جلوه فداکاری و ایثار برشمرد و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

رئیس جمهور در ادامه از خطوط ناحیه فولادسازی نورد گرم و سرد و همچنین طرح‌های توسعه مجتمع فولاد مبارکه بازدید با کارگران این مجتمع نیز گفت‌وگو کرد.

۱۰:۴۰- غرس نهال رئیس جمهور در باغچه شخصیت‌های فولاد مبارکه

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر جمعه به فولاد مبارکه وارد شد، وی پس از ورود به معراج شهدای فولاد مبارکه و تجدید بیعت با این شهدا، یک نهال در باغچه شخصیت‌های فولاد مبارکه غرس کرد.

۱۱:۰۰- فاز اول نیروگاه ۹۱۴ مگاواتی فولاد مبارکه افتتاح شد

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی که صبح امروز _جمعه، هفتم مهرماه_ در حاشیه سفر به استان اصفهان، با حضور در مجموعه فولاد مبارکه، فاز اول نیروگاه فولاد مبارکه به ظرفیت ۳۰۷ مگاوات را افتتاح کرد، ظرفیت کلی این نیروگاه ۹۱۴ مگاوات است.

این نیروگاه ایرانی پیشرفته با راندمان بالا و رعایت مسائل زیست محیطی با کاهش آلایندگی به میزان ۱۵ درصد، به دست صنعت گران و مهندسان ایران با مشارکت ۷۶ شرکت در تأمین، ساخت و نصب تجهیزات ساخته شده است.

۱۱:۴۵- مدعی جایگزینی اقتصاد فولادی به جای اقتصاد نفتی هستیم

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدیاسر طیب‌نیا صبح امروز _جمعه، هفتم مهرماه_ در آئین راه‌اندازی نیروگاه شهید کاظمی مجتمع فولاد مبارکه که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: شهدا رکورد انسانیت را در تاریخ ایران ثبت کردند، همانطور که اصفهان خطه حماسه‌ها است و با ۲۴ هزار شهید ۱۰ درصد شهدای دفاع مقدس را تقدیم کرده و علاوه بر تمدن تاریخی در همه عرصه‌ها جوانان استان پیشتاز بوده‌اند و با تولید ۴۵ درصد فولاد کشور امروز استان اصفهان قطب تولید فولاد ایران است.

وی افزود: فولاد مبارکه به عنوان یکی از دستاوردهای صنعتی انقلاب اسلامی مفتخر است که طرح‌های توسعه خود را با نام شهدا افتتاح کرده است و امروز نیروگاه فولاد مبارکه با نام شهید حاج احمدکاظمی به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: امروز به یاد جمله «خرمشهرها در پیش است» می‌افتیم و این اتفاق‌ها فتح خرمشهری دیگر در صنعت است، فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد غرب آسیا و شمال آفریقا، علی‌رغم محدودیت‌ها به اندازه کل کشور عربستان، اسپانیا، اتریش، استرالیا و مالزی فولاد تولید می‌کند و نقش فولاد مبارکه در جایگاه دهم فولاد ایران بین بزرگترین تولیدکنندگان قابل توجه است.

وی اضافه کرد: امروز در صنعت فولاد به قله‌ها نزدیکیم، برای رسیدن به جایگاه هفتم جهان مسیر زیادی نداریم، اگر زمستان و تابستان گذشته قطعی گاز و برق نبود رتبه هفتم جهان را کسب کرده بودیم.

طیب‌نیا تصریح کرد: اگر امروز موشک نقطه‌زن داریم، تولید فولاد ضد زنگ به مثابه تولید یک محصول راهبردی در صنعت دنیا است که فقط کشورهای انگشت‌شماری آن را تولید می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمنان فکر می‌کردند با تحریم ما را متوقف می‌کنند، از تحریم که جواب نگرفتند سال گذشته بزرگترین حمله سایبری صنعت را بر ایران تحمیل کردند که در کمتر از ۳۶ ساعت با ابتکاراتی که برای اولین بار در کشور انجام شد، جریان تولید بازگشت.

مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: صنعت فولاد سعی کرده خودکفا و خودتامین باشد، امروز با بومی‌سازی ۱۰۰ هزار قطعه و تجهیز و مواد مصرفی به بیش از ۹۰ درصد داخلی سازی و خودکفایی رسیده‌ایم.

طیب نیا اضافه کرد: امروز نه تنها تولید داخلی می‌کنیم، جای سایر کشورهای دنیا در زنجیره فولاد را خواهیم گرفت، دشمن به خوبی می‌داند که توقف فولاد مبارکه به معنای توقف امید در کشور است. سال گذشته بالغ بر ۱۰۰ هزار میلیارد تومان سود بین سهامداران توزیع کردیم که علاوه بر سایر دستاوردهای فولاد مبارکه در حوزه اشتغال و … است.

وی ادامه داد: اگر طلا، فلز تفاخر و اشراف است، خداوند فولاد را فلز مردم قرار داده است، از این رو در پروژه‌های مسئولیت اجتماعی شرکت می‌کنیم چراکه فولاد باید به همه مردم منفعت برساند. امروز صنایع ما از کشتی سازی تا کنسروسازی، خودروسازی تا لوازم خانگی وابسته به محصول فولاد مبارکه اند. صنعت فولاد حیات بسیاری از صنایع را تضمین می‌کند، ما معتقدیم باید صنعت انسان ساز باشد. آرمان ما و هدف تعریف شده ما خلق آینده‌ای بهتر برای ایران عزیز است. بر این اراده ایم که ایران را با فولاد ایران بسازیم و مدعی جایگزینی اقتصاد فولادی به جای اقتصاد نفتی هستیم.

مدیرعامل فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم افتخارات بیشتری برای کشور رقم بزنیم، فولاد برای ایران می‌ماند و فولادمردان قله‌های جدید را فتح می‌کنند.

۱۱:۵۰- حرکت به سمت فولاد سبز در فولاد مبارکه

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس علی‌آبادی ظهر امروز _جمعه، هفتم مهرماه_ در آئین راه‌اندازی نیروگاه شهید کاظمی مجتمع فولاد مبارکه که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: فولاد در قرآن کریم ذکر شده است، چراکه فقط فولاد استحکام بی‌نهایت داشته و با سایر فلزات متفاوت است.

وی افزود: فولاد صنعت مادر است و بدون این فلز هیچ صنعتی نمی‌تواند شکل بگیرد، تحولات بزرگی در مسیر تولید فولاد وجود دارد، فولاد به دو روش تولید می‌شود که کوره بلند و احیای مستقیم مهم‌ترین روش‌ها است.

وزیر صمت بیان افزود: اگر با محدودیت گاز مواجه شویم، فولاد تولید نمی‌شود زیرا گاز در حکم خوراک فولاد و آب در حکم مواد لازم برای تولید فولاد است.

وی با بیان اینکه در فولاد مبارکه برنامه داریم که به سمت فولاد سبز حرکت کنیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه اکنون از روش احیای مستقیم استفاده می‌کنیم، با استفاده از انرژی‌های خورشیدی به دنبال تولید هیدروژن و تزریق آن به خط لوله گاز فولاد هستیم.

وزیر صمت تاکید کرد: گام مهم‌تر در فولاد مبارکه حرکت به سمت فولادهای پیشرفته همچون ورق هسته است که نیازهای کشور را تأمین می‌کند و در زنجیره ارزش صنعت به کار برده می‌شود.

۱۲:۰۰- تولید فولاد کشور را قدرتمند می‌کند

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله ابراهیم رئیسی ظهر امروز _جمعه، هفتم مهرماه_ در آئین راه‌اندازی نیروگاه شهید کاظمی مجتمع فولاد مبارکه اظهار کرد: در جمع کارگران، مهندسان، مشاوران و مدیران صنعت فولاد به جا است که صمیمانه از زحمات مدیر فولاد مبارکه، کادر مدیریتی و همه کارکنان پرتلاش و مخلص این مجموعه تشکر کنم.

وی افزود: تولید برای کشور یکی از ضرورت‌های جدی است و ما در حوزه‌های مختلفی موفقیت داشتیم که برای آن باید سپاسگزار خداوند باشیم، امروز یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر برای اقتصاد مقاومتی، استقلال در تولید و رشد و رونق تولید است، به ویژه نسبت به صنایع مادر و صنایعی که زیرساخت رشد تولید هستند، صنعت فولاد مادر صنایع است و رشد و تنوع تولید در فولاد، رشد کیفیت تولید را به دنبال دارد.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: نیروگاه فولاد مبارکه که امروز از ۳۰۰ مگاوات آن بهره‌برداری شد، گام بسیار مهمی برای جدا کردن برق خانگی از برق صنعتی است تا نوسانات برق در صنعت مشکلی ایجاد نکند، گام بعدی تولید فولاد سبز است که برای کشور ما برخلاف برخی کشورها بسیار امکان پذیر است، چراکه به مواد اولیه دسترسی داریم.

به سرعت می‌توانیم در خودتامینی و خودکفایی فولاد قدم برداریم

وی افزود: این کار می‌تواند ایران را جز برترین تولید کنندگان فولاد در جهان قرار دهد، امروز رتبه دهم تولید فولاد در جهان را داریم، اما به سرعت می‌توانیم در خودتامینی و خودکفایی قدم برداشته و فولاد ایران در رتبه عالی قرار گیرد، همه این‌ها تولید قدرت می‌کند، همچنان که حضور رزمندگان در عرصه‌های مختلف برای دفاع از وطن تولید قدرت کرد، رشد تولید، تولید قدرت می‌کند و کشور را در اقتصاد قدرتمند می‌کند تا در مقابل تکانه‌ها اقتصاد ما تکان نخورد.

رئیسی ادامه داد: دشمنان تصور کردند با ضربه به اقتصاد، سفره مردم و تولید در کشور می‌توانند به مردم ضربه بزنند و تمام تلاششان این بوده که تولید و اقتصاد را متوقف کنند، وقتی اعلام می‌کنیم در بهار امسال رشد اقتصادی به ۶.۷ درصد رسیده و طبق اعلام بانک مرکزی ۶.۲ درصد و اعلام مرکز آمار به بیش از ۷ درصد رسیده است، این آمار دشمن را ناامید می‌کند، مگر می‌شود کشوری در حال تحریم و تهدید این میزان رشد داشته باشد؟

وی ادامه داد: اگر دشمنان ایران، اصفهان ما را می‌شناختند که مردمانش در هر کوی و برزن آمادگی دارند برای کشور خون بدهند، اگر بدانند مردمی که در هر شهر و روستا داریم، آمادگی دارند برای اجرای امر ولی و امام مسلمین و آرامش در دل مردم شبانه‌روز تلاش کنند که محتاج دیگران نشویم، حتماً می‌دانستند فتنه‌ها بی‌اثر است و اشتباه محاسباتی جدی در مقابل کشور ما دارند؛ ما باید استقلال و آزادی نظام جمهوری اسلامی را حفظ کنیم و سرافرازانه در مقابل دنیا حاضر شویم.

رئیس جمهور تصریح کرد: کارگران فولاد مبارکه می‌خواستند سلام آن‌ها را به مقام معظم رهبری برسانیم و بگوییم کارگران اجازه نمی‌دهند دشمن شاد شود، حتماً تولید کشور را ارتقا خواهیم داد و رشد تولید را به آنجا می‌رسانیم که مقام معظم رهبری بتوانند کارنامه رشد صنعت فولاد را پیش روی خودشان ببینند؛ این با عزم و ارادی پولادین و با امید به آینده اتفاق می‌افتد.

ایجاد امید سنگ زیر بنای رشد تولید است

وی ادامه داد: کار در فولاد مبارکه با برنامه‌ریزی دقیق اتفاق می‌افتد و هدف‌گذاری‌های خوبی انجام شده است، در این راستا قطعاً این مجموعه به جایگاه برتر و در شأن خود می‌رسد؛ این برنامه داشتن برای خودتامینی، خودکفایی، استقلال و حرکت از سنگ تا رنگ و همه تبدیل‌هایی که در صنایع مختلف در زندگی مردم اتفاق می‌افتد و سنگ زیربنای آن فولاد است، ایجاد امید است.

رئیسی ادامه داد: مقام معظم رهبری ایمان و امید را به عنوان دو شرط اساسی موفقیت دانستند، در این راستا خوشبختانه در مجموعه فولاد مبارکه همه به آینده امید دارند و دل‌هایشان مملو از ایمان است و گام‌هایی برای رقم زدن آینده درخشان بر می‌دارند؛ این موضوع قابل تقدیر است و امید است گام‌های صنعت فولاد در جهت رفع مسائل و مشکلات منطقه اطراف فولاد مبارکه نیز اثرگذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم که درآمد صنایع فولادی را می‌بینند، توقع دارند به اطراف خود توجه کرده و بیمارستان، مدرسه و خانه بهداشت احداث کنند؛ ما در صنایع نیازمند سرمایه‌گذاری هستیم، اگر سرمایه‌گذاری نکنیم، پیشرفت نخواهیم داشت و صنایع فولادی پیشرفته و به روز نخواهد شد؛ امروز اقدامات بسیار ظریفی در فولاد مبارکه در دستور کار قرار گرفته است و آهن سخت به محصولاتی تبدیل می‌شود که در همه صنایع قابل بهره‌برداری باشد، این‌ها اقدامات ارزشمندی است و نیاز به سرمایه‌گذاری دارد.

لزوم سرمایه گذاری در صنعت

رئیس جمهور خطاب به همه صنایع کشور و مسئولان دولت، نمایندگان مجلس، دست‌اندرکاران و تصمیم گیران کشور گفت: اگر در صنایع سرمایه‌گذاری نکنیم، صنایع عقب می‌مانند و پیشرفت مورد انتظار اتفاق نخواهد افتاد.

وی ادامه داد: امروز اگر در صنعت سرمایه‌گذاری نشود، نمی‌توان در آینده حرف اول را در جهان زد، این حرف برای همه صنایع صدق می‌کند، بر همین اساس ضرورت دارد که به خوبی سرمایه‌گذاری کنیم، انجام اقدامات به‌روز و پرداخت هزینه‌ها بخشی از کار است، اما اگر بخواهیم از درآمدها در هزینه‌ها استفاده کنیم و در خود صنعت سرمایه‌گذاری نکنیم، سهم صنعت جهان را از دست می‌دهیم.

رئیس جمهور ادامه داد: در کنار برداشت‌های روزانه و انجام مسئولیت‌های اجتماعی، از سرمایه‌گذاری برای خود صنعت نباید غافل شد، همه صنایع رو به پیشرفت است؛ نفت، گاز و پتروشیمی همچون امروز نمی‌ماند و نیازمند سرمایه‌گذاری و پیشرفت هستیم، برای خود تأمین آب و برق در فولاد مبارکه اقدامات بزرگی انجام شده و من این نگاه را مورد تشویق قرار می‌دهم.

پرداخت‌ها باید عادلانه باشد

وی همچنین در ارتباط با مسائل صندوق بازنشستگی فولاد، افزود: در پرداخت‌ها به دنبال آن هستیم که به صورت عادلانه انجام شود، البته هنوز به این هدف نرسیده‌ایم، در این راستا تفاوت‌های پرداختی میان چند مجموعه در یک استان و درکل بین مجموعه صنعت در سراسر کشور وجود دارد، بر همین اساس عدالت در پرداخت‌ها یکی از نکاتی که باید سریع‌تر به سامان برسد که علاوه بر رضایت خداوند عموم مردم را راضی می‌کند.

رئیسی ادامه داد: وضعیت صندوق بازنشستگی فولاد پیگیری خواهد شد، کارگران، کارشناسان و مدیران صنعت فولاد در افتخارات این صنعت نقش دارند و سختی‌های تولید را تحمل می‌کنند که محصول کار آنان برای کشور افتخار اقتدار می‌آفریند؛ باید از صبوری خانواده‌های کارگران نیز تشکر کرد.

وی افزود: استان اصفهان از استان‌های نمونه در ایستادگی و مقاومت است و امیدواریم به آنچه رضای خداوند است، عمل کنیم و آنچه در جهت رشد و ارتقا ایران است را رقم بزنیم.

۱۶:۰۰- واحد تصفیه گازوئیل پتروپالایش اصفهان افتتاح شد

در ادامه سفر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به استان اصفهان، رئیس جمهور با حضور در مجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان، واحد زیست محیطی تصفیه گازوئیل در جهت ارتقا کیفی محصولات و با ظرفیت ۱۰۰ هزار بشکه در روز افتتاح شد.

این واحد عظیم صنعتی در زمینی به مساحت ۲۱۰ هکتار و با هدف کاهش میزان گوگرد از ۱۰ هزار به ۱۰ PPM احداث شده است، در حال حاضر ظرفیت این واحد به ۱۲۰ هزار بشکه در روز رسیده است و با جداسازی روزانه ۳۶۰ تن گوگرد از گازوئیل در پاکسازی هوای شهرها کمک شایانی می‌کند به طوری که هوای پاک و دور از آلایش را به هموطنان خود هدیه می‌کند.

در این پروژه حدود ۱۴ هزار تن نصب تجهیزات، ۱۲۰۰ کیلومتر کابل کشی، ۹۵۰ هزار اینچ قطر لوله کشی و بیش از ۸۳ هزار متر مکعب بتن‌ریزی انجام شده است، درحالی که زمان بندی اجرا و راه اندازی پروژه تا پایان سال ۱۴۰۲ اعلام شده بود، که با درایت مدیریت جدید و تحول‌گرا، این واحد ۱۶ ماه زودتر از برنامه پیش بینی شده به بهره برداری رسید و موجب ۱۹.۵ همت سود بیشتر از طریق عدم النفع و هزینه‌های پروژه شد.

واحد تصفیه گازوئیل پتروپالایش اصفهان افتتاح شد

۱۶:۱۰- امضا تفاهم‌نامه همکاری توسعه زیست‌بوم فناوری زنجیره‌های ارزش صنعت نفت

تفاهم‌نامه همکاری توسعه زیست‌بوم فناوری زنجیره‌های ارزش صنعت نفت میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و هلدینگ پتروپالایش اصفهان در حضور رئیس جمهور به امضا رسید.

تفاهم-نامه.jpg

۱۸:۳۰- دیدار رئیس‌جمهور با آیت‌الله مظاهری در جریان سفر به اصفهان

سپهر خلجی در صفحه توئیتر خود نوشت: ‏ «رئیس‌جمهور در سفر به اصفهان با حضور در منزل حضرت آیت‌الله مظاهری با این مرجع تقلید دیدار کرد.

در این دیدار رئیس‌جمهور گزارشی از اقدامات دولت در حوزه تولید، عمران، بهبود شاخص‌های اقتصادی و سیاست خارجی ارائه کرد.

حضرت آیت‌الله مظاهری با بیان دغدغه مردم اصفهان در خصوص آب و تشکر از اقدامات دولت در تأمین آب اصفهان بر ادامه تلاش دولت برای بهبود معیشت مردم و اصلاح برخی ناهنجاری‌های فرهنگی تأکید کرد.

۱۹:۳۰- آئین افتتاح پنجمین دوره اعطای جایزه مصطفی (ص) آغاز شد

شامگاه_ جمعه هفتم مهرماه_ آئین افتتاح پنجمین دوره اعطای جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) به میزبانی کلان‌شهر اصفهان و در مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان آغاز شد، در ادامه این برنامه پس از سخنرانی استاندار اصفهان، معاون علمی فناوری رئیس جمهور و رئیس جمهور به ایراد سخنرانی پرداختند.

کد خبر 691379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.