استخدام آتش‌نشان در شهرداری میاندوآب

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: با رایزنی‌های انجام شده و با توجه به نیاز مبرم شهر به جذب نیروی جدید، مقرر شده از طریق برگزاری آزمون آتش‌نشانان جدید جذب شوند.

سامان محمدی در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ آتش‌نشانان میاندوآب ۵۲۱ عملیات انجام داده‌اند.

وی افزود: امسال این رقم به عدد ۳۳۵ رسیده که کاهش ۳۶ درصدی را نشان می‌دهد که رقم بسیار قابل توجهی است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب با اشاره به آمار غرق‌شده‌ها نیز گفت: در نیمه اول سال گذشته ۲۱ نفر بر اثر غرق‌شدگی در آب‌های روان میاندوآب جان باخته‌اند که امسال این آمار بیش از ۷۵ درصد کاهش داشته و به عدد ۵ نفر رسیده است.

محمدی تصریح کرد: این آمار نشانگر این است که خانواده‌ها بیشتر به حساسیت موضوع پی برده‌اند و از بروز حوادث احتمالی آگاه هستند.

وی به حساسیت‌ها و پیگیری‌های شهروندان در رابطه با تعداد بالای حوادث شهرستان هم اشاره کرد و یادآور شد: شرایط جغرافیایی شهرستان، تردد بالای خودروها در محورهای مواصلاتی و وجود رودخانه‌های شهرستان طبیعتاً موجب افزایش حوادث است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: در حال حاضر ۳۵ آتش‌نشان در شهرداری میاندوآب مشغول به خدمت هستند که با رایزنی‌های انجام شده و با توجه به نیاز مبرم شهر به جذب نیروی جدید، مقرر شده از طریق برگزاری آزمون آتش‌نشانان جدید جذب شوند.

کد خبر 691331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.