بی‌توجهی به ارزش‌ها، نارضایتی خانواده شهدا را به همراه دارد

فرماندار تیران و کرون با اشاره به لزوم حفظ حرمت‌ها و رسیدگی به دغدغه‌های جامعه گفت: بی‌توجهی به ارزش‌ها، ناراحتی و نارضایتی خانواده شهدا را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی محمدی کیا عصر امروز-پنجشنبه ۶ مهرماه- در مراسم مهمانی لاله‌ها و غبارروبی گلزار شهدای شهر تیران اظهار کرد: رسیدگی به دغدغه‌های خانواده‌های شهدا که حفظ ارزش‌ها و خدمت به جامعه است باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در بعضی از مواقع ارزش‌ها و حرمت‌ها حفظ نمی‌شود، افزود: بی توجهی به ارزش‌ها، ناراحتی و نارضایتی خانواده شهدا و جامعه ایثارگران را به همراه دارد که همه نسبت به این موضوع مسئولیت دارند.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به تداوم راه شهدا تصریح کرد: مسیر ایثار و شهادت با جانفشانی‌های مدافعان امنیت و مدافعان حرم ادامه داشته و این روحیه در بین ملت ایران از بین نخواهد رفت.

وی به موفقیت‌های پی در پی گروه‌های مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام اشاره و خاطرنشان کرد: مدل موفقیت ایران به دنیا صادر شده و مرزهای ارزشی در حال توسعه و بیداری اسلامی در جهان فراگیر خواهد شد.

محمدی کیا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص رسیدن به قله‌های پیشرفت، گفت: روحیه ایستادگی و مقاومت، روحیه ایثار و گذشت و معنویت حاکم در جامعه از رمزهای موفقیت و پیشرفت است.

وی ادامه داد: دولت‌های ظالم رسوا شده‌اند و جمهوری اسلامی ایران در دنیا مسیر پیشرفت را طی کرده و و توانسته اهداف و برنامه‌های خود را محقق کند و به مطالباتش دست پیدا کند.

فرماندار تیران و کرون به فعالیت‌های گروه‌های مردمی برای برگزاری مراسم‌های شهر اشاره کرد و اذعان داشت: نوجوانان و دانش آموزان در برگزاری مراسم مهمانی لاله‌ها و آماده سازی افتتاحیه کنگره شهدا نقش مهمی داشتند.

وی اضافه کرد: مشارکت جمعی و همکاری تشکل‌های مردمی و گروه‌های اجتماعی می‌تواند بر کیفیت فعالیت‌ها بیفزاید.

همزمان با سراسر استان اصفهان غبارروبی گلزار شهدای شهرها و روستاهای شهرستان تیران و کرون انجام و عطرافشانی شد.

کد خبر 691304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.