توسعه عدالت آموزشی هدف اصلی پویش همکلاسی مهربان است

فرمانده بسیج دانش آموزی کشور جهت گیری پویش همکلاسی مهربان را در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و گفت:توسعه عدالت آموزشی مؤلفه اساسی پویش همکلاسی مهربان است

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مجتبی باستان امروز _پنج‌شنبه، ششم مهرماه_ در چهارمین رزمایش همکلاسی مهربان، اظهار کرد: ترویج مبانی دفاع مقدس، برای ما یک ضرورت است و الگوی دفاع مقدس الگویی بی نظیر برای اداره کشور است.

وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس با جوهره ایمان و امید آمیخته شده است، دانش‌آموزان نسل آینده کشور هستند و باید با همه وجود این میهن اسلامی را بسازند.

فرمانده بسیج دانش آموزی کشور جهت‌گیری پویش همکلاسی مهربان را در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و تاکید کرد: توسعه عدالت آموزشی مؤلفه اساسی پویش همکلاسی مهربان است.

وی بسط و گسترش فرهنگ نیکوکاری در بین دانش‌آموزان را یکی دیگر از اهداف پویش همکلاسی مهربانی دانست و گفت: نخستین ویژگی این پویش این است که تصاویر استفاده شده فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند، چرا که بعضی از تصاویر لوازم‌التحریر با فرهنگ ما هیچ سنخیتی ندارد.

سردار باستان استفاده از کالای ایرانی را دیگر ویژگی این پویش دانست و افزود: استفاده از کالای ایرانی موجب حمایت از تولید داخلی و تولید کننده داخلی است.

به گزارش ایمنا، در چهارمین پویش همکلاسی مهربان ۲۳ هزار بسته نوشت افزار در بین دانش آموزان بی بضاعت استان خوزستان توزیع خواهد شد.

کد خبر 691293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.