سالن تیراندازی شهید عبدالرسول زرین در آینده به قهرمان‌پروری می‌رسد

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور با اشاره به ضرورت قهرمان پروری سالن تیراندازی شهید عبدالرسول زرین در آینده خاطر نشان کرد: یکی از ضرورت‌های فعالیت‌های باشگاهی تمرین‌های منظم است و اگر یک تیرانداز به طور منظم و با این امکانات تمرین کند می‌تواند در عرصه ورزش درخشش داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _ پنجشنبه ششم مهرماه _ به مناسبت هفته دفاع مقدس سالن تیراندازی شهید عبدالرسول زرین با حضور سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفان کشور و سرهنگ وحید رجبی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران افتتاح شد.

سالن شهید زرین بهترین امکانات را دارد

در حاشیه این مراسم ابتدا سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سازمان بسیج مستضعفان کشور در خصوص افتتاح سالن تیراندازی شهید زرین اظهار کرد: یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی می‌داریم؛ استان اصفهان این افتخار را دارد که در مجموعه سپاه و بسیج برای اولین بار در کشور باشگاه اختصاصی تیراندازی در ۱۸ رشته مختلف را با نام شهید عبدالرسول زرین تأسیس کند.

وی افزود: این باشگاه متعلق به جوانان و علاقه‌مندان به رشته تیراندازی است و افراد می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این مجموعه رشته‌های مورد نظر خود را ثبت کنند چراکه سالن شهید زرین کاملاً بر اساس استانداردهای بین‌المللی، فناوری‌های روز و امکانات پیشرفته ساخته شده است.

سالن تیراندازی شهید عبدالرسول زرین در آینده به قهرمان‌پروری می‌رسد

اصفهان از پتانسیل ورزشی خوبی برخوردار است

سردار سلیمانی با اشاره به قهرمان پروری این مجموعه در آینده خاطر نشان کرد: بی شک یکی از ضرورت‌های فعالیت‌های باشگاهی تمرین‌های منظم است و این مهم در چنین فضایی امکان پذیر خواهد بود چراکه اگر یک تیرانداز به طور منظم و با این امکانات تمرین کند می‌تواند در عرصه ورزش درخشش داشته باشد.

وی ادامه داد: بسیج و سپاه در زمینه ورزش‌های همگانی کمک می‌کنند و در سال‌های گذشته بیش از ۲۰۰ سالن ورزشی احداث شد؛ اصفهان استعداد بسیار خوبی در فوتبال، والیبال، بسکتبال، کشتی و ورزش‌های رزمی دارد؛ هرچند باید سرمایه گذاری‌های دیگری انجام شود و امیدوارم استعدادهای در خدمت ورزش کشور به شکوفایی برسند.

سالن تیراندازی شهید عبدالرسول زرین در آینده به قهرمان‌پروری می‌رسد

سالن شهید زرین در ۱۷ رشته فعالیت می‌کند

در ادامه سرهنگ وحید رجبی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با اشاره به افتتاح سالن شهید زرین گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس باشگاه تیراندازی شهید زرین در سپاهان‌شهر، در دهکده مقاومت و به دست پر برکت سردار سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفان کشور احداث شد؛ این سالن آماده فعالیت برای علاقه‌مندان به رشته تیراندازی شده است و ۱۷ رشته در شاخه‌های خفیف، جنگی و بادی در آن فعالیت خواهند داشت.

وی افزود: همانگونه که این مجموعه در سال‌های گذشته در اختیار قهرمانان اصفهان بوده است در حال حاضر نیز امیدوار هستیم با احداث این باشگاه قدم‌های خوبی در راستای ارتقا سطح تیراندازی برای افراد مشغول در این رشته برداریم.

یک حلقه گم شده در تیراندازی وجود داشت

رجبی در خصوص زمان احداث این باشگاه تیراندازی عنوان کرد: در رشته تیراندازی یک حلقه گم شده همچون سالن و امکانات برای رشته‌های خفیف داشتیم که تیراندازان بتوانند در آن مشغول باشند؛ با راه اندازی این باشگاه علاقه‌مندان با استفاده از امکانات و سلاح‌های حرفه‌ای می‌توانند تمرینات تیراندازی خود را پشت سر بگذارند.

وی ادامه داد: این باشگاه از سال ۱۳۹۳ با دستور سردار نقدی راه‌اندازی شد و در سال ۱۳۹۶ به بهره‌برداری اولیه رسید؛ اما مسائل مرتبط با ایمن سازی، استاندارسازی و تجهیز آن نزدیک به پنج سال طول کشید و در حال حاضر کلیه استانداردهای لازم از مبادی ذی‌ربط اخذ شده است؛ همچنین واگذاری مهمات سلاح و رشته‌های مختلف از کالیبره ۴/۵ تا ۹/۵ متر آماده شده است تا در اختیار تیراندازان قرار بگیرد.

تیراندازی مورد تاکید اسلام است

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران با اشاره به رشته‌های فعال در این سالن عنوان کرد: رشته تیر اندازی یکی از رشته‌هایی به شمار می‌رود که مورد تاکید اسلام است و به لحاظ استراتژیکی هم یکی از رشته‌هایی است که امیدواریم جامعه هدف آن حضور پررنگی در این عرصه داشته باشند.

وی گفت: در رشته‌های بادی که شامل بنچرست و فیلتارگت و رشته‌های خفیف که شامل آزاد، سنتر فایر و راپیت فایر در خدمت تیراندازان خواهیم بود و عموم مردم با عضو شدن در بسیج می‌توانند از این مجموعه استفاده کنند.

کد خبر 691281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.