اجرای پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی در ۳ فاز/ پیشرفت ۸۴ درصدی فاز یک

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی در سه فاز تعریف شده است، گفت: در حال حاضر فاز یک این پروژه حدفاصل رمپ مطهری تا خروجی رمپ پل جهاد (صارمیه) ۸۴ درصد پیشرفت دارد.

اصغر کشاورزراد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری جلسه بررسی و برنامه‌ریزی پروژه‌های تعریض بزرگراه خرازی و احداث پل صاحب‌روضات اظهار کرد: این جلسه با حضور شهردار، اصفهان، معاون عمران شهری شهردار، مدیرعامل سازمان عمران به‌عنوان مدیر پروژه تشکیل و در خصوص روند اجرایی این پروژه‌ها ارائه و پس از بحث و تبادل نظر مواردی توافق و مصوب شد.

وی با بیان اینکه پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی در سه فاز تعریف شده است، افزود: فاز نخست حدفاصل رمپ مطهری تا خروجی رمپ پل جهاد (صارمیه) اجرا می‌شود که تاکنون ۸۴ درصد پیشرفت داشته و به‌صورت دو شیفت شب و روز در حال انجام است، همچنین حفاری و آرماتوربندی شمع‌ها و بتن‌ریزی، خاک‌برداری دستی بین شمع‌ها، اجرای شناژ دیوار، آرماتوربندی دیوارها و بتن‌ریزی خاک‌برداری مسیر توسط پیمانکار در حال انجام است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: ابلاغ احداث چاه‌های جذبی برای دفع آب‌های سطحی و سازه سپتیک در ضلع غرب، موجب افزایش حجم عملیات اجرایی شده است که این امر نیاز به زمان بیشتری برای اجرا خواهد داشت.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی با توجه به ترافیک سنگین با ماشین‌آلات، فقط در شیفت شب از ساعت ۲۳ شب تا ۵ بامداد در حال اجرا است.

جابه‌جایی درختان در فاز سوم پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی حدفاصل رمپ خروجی پل شهیدان تا خروجی رمپ پل امام خمینی (ره) در حال انجام است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان در خصوص شیفت روز عملیات عمرانی فاز نخست تعریض بزرگراه شهید خرازی، اضافه کرد: شش اکیپ هفت نفره در کارگاه مشغول هستند.

وی با اشاره به فاز دوم تعریض بزرگراه شهید خرازی حدفاصل رمپ خروجی چهارراه جهاد تا خروجی رمپ کهندژ (در محدوده پل صاحب‌روضات)، ادامه داد: این بخش ۳۲ درصد پیشرفت داشته است که به‌صورت دو شیفت شب و روز اجرا می‌شود.

کشاورزراد با اشاره به فاز سوم پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی حدفاصل رمپ خروجی پل شهیدان تا خروجی رمپ پل امام خمینی (ره)، گفت: جابه‌جایی درختان در این محدوده از پروژه در دست اقدام است.

وی با اشاره به احداث تقاطع غیر همسطح پل صاحب‌روضات که قسمتی از آن در فاز دوم پروژه تعریض قرار دارد، گفت: پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی به علت موقعیت مکانی، ورود آب‌های سطحی و با توجه به فصل بارندگی و آب‌گرفتگی، همچنین از طرفی بازگشایی مدارس و ترافیک سنگین در مسیر بزرگراه، نسبت به اجرای آن ویژه نگاه کرد تا شهروندان دچار مشکل نشوند.

کد خبر 691251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.