به‌کارگیری تجهیزات جدید و هوشمند در سازمان آتش‌نشانی اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حوزه ایمنی شهر از لحاظ هوشمندی و به‌روزرسانی فعالیت‌ها و تجهیزات جدید، شاهد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی امروز_ پنجشنبه ششم مهرماه_ در مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشان ضمن تبریک این روز به فعالان این عرصه اظهار کرد: آتش‌نشانان هنگام بروز حادثه، جان خود را به خطر می‌اندازند تا سایر افراد را نجات دهند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های بسیار خوبی در حوزه ایمنی شهر انجام شده است، افزود: در این راستا از لحاظ هوشمندی و به‌روزرسانی فعالیت‌ها، به خدمت گرفتن تجهیزات جدید و هوشمند، شاهد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای بودیم، امیدوارم مجموعه آتش‌نشانی اصفهان موفق باشد و بتواند روزبه‌روز خدمات بهتر و بیشتری ارائه دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: طبیعی است که هر چه پیش می‌رویم، شهرها و ساختمان‌ها توسعه پیدا می‌کند و بر جمعیت افزوده می‌شود، از این‌رو خطراتی که پیش می‌آید متنوع است، بنابراین باید آتش‌نشانی متناسب با نیاز روز و انتظاراتی که وجود دارد، خدمات ارائه دهد.

وی ادامه داد: خدماتی که در سال‌های گذشته ارائه می‌شد، امروز باید سریع‌تر و با کیفیت بیشتری باشد؛ درواقع مردم باید مطمئن باشند اگر حادثه‌ای پیش آمد، افرادی حضور دارند تا به‌موقع آن‌ها را نجات دهند.

کد خبر 691235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.