اهمیت دادن به ذائقه نسل جوان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت دارد

امام جمعه سمنان گفت: در معرفی فرهنگ ایثار و شهادت باید به ذائقه نسل جوان توجه شود و نباید به روش‌های سنتی و تکراری بسنده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در دیدار با نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: در سال‌های گذشته اقدامات مناسبی در بخش‌های مختلف برای خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران انجام شده است.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به مسائل فرهنگی در کنار برنامه ریزی برای رفع مشکلات رفاهی، بهداشتی و درمانی خانواده معظم شهدا و ایثارگران، افزود: در بین والدین، همسران و فرزندان شهدا سرمایه‌های فرهنگی گرانقدری وجود دارند که باید از این ظرفیت برای ترویج ارزش‌های دفاع مقدس استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه خانواده معظم شهدا و جانبازان امروز هم در خط مقدم دفاع از ارزش‌های اسلام، نظام و انقلاب قرار دارند، خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا چشم و چراغ ملت ایران هستند.

مطیعی با تاکید بر رسیدگی به مشکلات خانواده معظم شهدا و جانبازان به عنوان وظیفه همگان به ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات و مسائل خانواده معظم شهدا و جانبازان با پیگیری قابل حل است، لذا شایسته است مسئولان در این مسیر از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت هنر و ادبیات برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: امیدواریم در مسیر سربازی حضرت ولی عصر (عج) نقش خود را به بهترین وجه انجام دهیم.

کد خبر 691218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.