شرجی در مناطق مرکزی و غربی کاهش پیدا می‌کند

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان با اشاره به تداوم افزایش رطوبت در مناطق ساحلی تا روز یکشنبه، گفت: از امروز شاهد کاهش رطوبت و شرجی در مناطق غربی و مرکزی استان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سبزه‌زاری امروز پنج‌شنبه، _ششم شهریورماه_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی با تغییر سوی جریانات به تدریج از اواسط وقت امروز شاهد کاهش رطوبت و شرجی در مناطق غربی و مرکزی خواهیم بود.

وی افزود: در قسمت‌های ساحلی تا اواسط جمعه و در ساحل شرقی و قسمت‌هایی از جنوب شرق استان تا روز یکشنبه همچنان شاهد افزایش رطوبت و شرجی همراه با مه یا مه رقیق خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان، تصریح کرد: امروز نیز افزایش ابر و احتمال رگبار و رعدوبرق پراکنده در ساعات بعد از ظهر در مناطق شرقی، شمالی و ارتفاعات استان دور از انتظار نیست

سبزه‌زاری با اشاره به اینکه از روز شنبه تا روز یکشنبه کاهش ۱ تا ۳ درجه‌ای دما پیش بینی می‌شود، اضافه کرد: در شبانه روز گذشته آبادان با ۴۳.۶ و ایذه با ۱۸.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۴۳ و حداقل آن به ۲۷.۸ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 691212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.