اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه فرهنگ و هنر در سفر دوم ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد مهدی اسماعیلی روز پنجشنبه ششم مهرماه در یاسوج و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دولت سیزدهم شاهد اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگ و هنر هستیم و بسیاری از. پروژه‌های راکد در دولت فعال و بهره‌برداری رسیده است.

وی با تشکر از پیگیری نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی و استاندار کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در دور دوم سفر ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد، ۱۵۰ میلیارد تومان به حوزه فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: از این میزان ۱۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های فرهنگی و هنری و ۵۰ میلیارد تومان به کتابخانه‌های استان اختصاص داده شد.

اسماعیلی از افتتاح دو سینما در شهر یاسوج خبر داد و اضافه کرد: در صورت تأمین زمین مورد نیاز آمادگی لازم جهت تزریق اعتبارات برای ساخت سینما بزرگ شهر یاسوج وجود دارد.

وی تصریح کرد: در قبل از دولت سیزدهم تعداد خبرنگاران در سامانه فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار هزار نفر بود که در دولت سیزدهم این عدد به ۱۱ هزار نفر رسیده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از کلنگ‌زنی شهر هنر در شهر پرند تهران خبر داد و گفت: این شهر در سایر استان‌های کشور نیز احداث می‌شود.

کد خبر 691207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.