ضرورت تسریع نواقص محور ریلی زاهدان- خاش

سرپرست اداره‌کل راه‌ آهن جنوب‌شرق گفت: با توجه به گذشت شش ماه از تحویل موقت محور ریلی زاهدان- خاش، شرکت ساخت و توسعه هرچه سریع‌تر نسبت به رفع نواقص این محور ریلی اقدام کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی راه‌آهن جنوب‌شرق، حمید بهادری در نشست با مدیر طرح‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: برای تأمین امنیت و ایمنی قطارهای باری و مسافربری باید هر چه سریع‌تر ساختمان پلیس راه‌آهن ایستگاه خاش تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: اتصال فیبر نوری به ایستگاه راه‌آهن خاش و احداث ساختمان پست بازدید ایستگاه خاش از لحاظ ایمنی و سیر روان قطارها حائز اهمیت است.

سرپرست اداره‌کل راه‌آهن جنوب‌شرق خاطرنشان کرد: نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مدار بسته در ایستگاه‌های راه‌آهن خاش و طول مسیر زاهدان خاش باید هرچه سریع‌تر در دستور کار شرکت ساخت و توسعه قرار گیرد.

بهادری تصریح کرد: عملیات احداث و تکمیل دیوارهای حفاظتی ابنیه راه‌آهن در مسیر ریلی مذکور برای حفاظت و صیانت از اموال راه‌آهن باید تسریع شود.

رضایی، مدیر طرح‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در سیستان و بلوچستان نیز تاکید کرد: بدون حمایت و مساعدت راه‌آهن اجرای پروژه‌های ریلی استان امکان پذیر نبود.

وی افزود: در اسرع وقت به همراه مدیران راه‌آهن از پروژه راه‌آهن خاش به چابهار بازدید خواهیم کرد و نسبت به رفع نواقص مسیر ریلی زاهدان خاش اقدام خواهیم‌کرد.

کد خبر 691197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.