پایان فرار شرور تحت تعقیب در اصفهان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری شرور متواری و تحت تعقیب در عملیات پیچیده مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ مسعود طریفی اظهار کرد: به منظور ارتقای روز افزون امنیت اجتماعی در جامعه، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان، دستگیری یکی از افراد شرور متواری که به اتهام حمل سلاح گرم تحت تعقیب مرجع قضائی بود را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی مخفیگاه این شرور را در یکی از محلات حاشیه شهر شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی پیچیده و ضربتی، متهم را در حالی که قصد جابه‌جایی مخفیگاه خود داشت را دستگیر کردند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل و سپس روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: مجرمان و مخلان نظم و امنیت در جامعه بدانند مأموران خستگی‌ناپذیر پلیس به صورت شبانه روزی در راه حفظ و ارتقای امنیت و آسایش شهروندان از هیچ کوششی دریغ نکرده و قاطعانه و در چارچوب قانون با این افراد برخورد می‌کنند.

کد خبر 691194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.