دستگیری ۲ زورگیر مسلح در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری دو نفر که با تهدید اسلحه گرم از رانندگان خودروهای سواری زورگیری می کردند در عملیات ضربتی ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان به کلانتری ۱۳ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان مبنی بر زورگیری مسلحانه دو نفر از آنها، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و مأموران پلیس شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد دو نفر که مسلح به سلاح شورشی بودند در ساعات خلوت و ساعات پایانی شب جلوی خودروهای سواری به ویژه خودروهای پژو ۲۰۶ را می‌گرفتند و با تهدید رانندگان محتویات داخل خودروها شامل ضبط و باند و سایر اموال با ارزش داخل آن را به سرقت می‌بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه مأموران پلیس موفق شدند در کمترین زمان ممکن چهره و هویت اصلی سارقان را به‌دست آوردند، تصریح کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های دقیق و تخصصی صورت گرفته، این متهمان که به وسیله یک دستگاه خودرو در یکی از نقاط شهر تردد می‌کردند توسط واحد گشت انتظامی کلانتری شناسایی و در یک اقدام ضربتی دستگیر شدند.

وی از کشف یک اسلحه شورشی با ۳۰ عدد فشنگ و تعدادی اقلام و لوازم مورد استفاده در سرقت طی بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و گفت: در بررسی انجام شده مشخص شد یکی از متهمان دستگیر شده سابقه‌دار و از محکومان فراری است.

سرهنگ بساطی با اشاره به کشف ۱۵ فقره سرقت از رانندگان خودروهای سواری توسط زورگیران دستگیر شده، ادامه داد: در این خصوص پرونده تشکیل و پس از تنظیم شکایت مال باختگان، متهمان تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 691188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.