باند قاچاق در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم‌آباد متلاشی شد

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان گفت: یک گروه متخلف که با ایجاد شبکه قاچاق اقدام به ذغال‌گیری از جنگل‌های بلوط سفید کوه خرم‌آباد کرده بود، توسط محیط‌بانان گشت اجرایی اداره‌ کل محیط زیست لرستان دستگیر و متلاشی شد.

حسین زرین‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این گروه متخلف که با ایجاد یک شبکه قاچاق اقدام به ذغال‌گیری ازجنگل‌های بلوط در ارتفاعات و مناطق صعب‌العبور منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد کرده بودند توسط محیط با نان گشت اجرایی اداره کل حفاظت محیط زیست استان دستگیر شدند.

وی افزود: پس از دریافت گزارش تخلف ذغال‌گیری ازجنگل‌های بلوط منطقه حفاظت شده سفیدکوه در ارتفاعات و مناطق صعب‌العبور این منطقه توسط همیاران محیط زیست بلافاصله با برنامه‌ریزی محیط‌بانان گشت اجرایی یگان حفاظت استان به محل اعزام و موفق به دستگیری متخلفین شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان‌ اضافه کرد: از این گروه تعداد ۶۰ کیسه ذغال بلوط به همراه سایر ادوات تخلف کشف و ضبط شد.

زرین‌کیا تاکید کرد: برای متخلفان پرونده قضائی تشکیل و متخلفین جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند

وی ضمن قدرانی از زحمات محیط با نان و همراهی خوب همیاران محیط زیست از همه طبیعت دوستان و هم استانی‌ها خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره تلفن گویای ۱۵۴۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 691165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.