همایش «سالک الی‌الله» نمونه‌ای از ارادت مردم به آیت‌الله ناصری است

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه برگزاری چنین جلساتی نمونه‌ای از ارادت مردم به آیت‌الله ناصری است، گفت: چنین جلساتی افراد را به فکر وا می‌دارد تا شخصیت‌هایی مانند آیت‌الله ناصری را فراموش نکنیم و خود را مقید کنیم و بدانیم علم بدون عمل تاثیری نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی پیش از ظهر امروز _پنجشنبه ششم مهر ماه_ در همایش ملی سالک الی‌الله با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار کرد: قرآن کریم در آیه ۱۳ سوره حجرات معیار ارزش انسان را تقوا معرفی کرده و در این راستا هرچه تقوا بیشتر باشد، تقرب به پروردگار نیز نزدیک‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه تقوا حالت روحی است که در وجود انسان‌ها متفاوت و دارای شدت و ضعف است، افزود: آیات ۶۲ تا ۶۴ سوره یونس که به معرفی ولی خدا می‌پردازد، پس از ایمان بر تقوای دائمی تاکید دارد یعنی تقوای دائمی نتیجه ایمان در حد یقین است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه ۹۹ سوره حجر عنوان کرد: تفکر، تهذب و توسل به ارکان توحید از مواردی است که منجر به حصول یقین می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری چنین جلساتی نمونه‌ای از ارادت مردم به آیت‌الله ناصری است، گفت: چنین جلساتی افراد را به فکر وا می‌دارد تا شخصیت‌هایی مانند آیت‌الله ناصری را فراموش نکنیم، خود را مقید کنیم و بدانیم علم بدون عمل تأثیری نخواهد داشت.

کد خبر 691156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.