حضور تیم غواصی آتش‌نشانی یاسوج در بازسازی عملیات کربلای پنج

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج از حضور فعال کارکنان شهرداری یاسوج در برنامه‌های هفته دفاع مقدس خبر داد.

هاشم یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری یاسوج در هفته دفاع مقدس همپای با سایر نهادها بنا به وظیفه در امر پاسداشت این ایام فعالیت‌های فرهنگی داشته و با متولیان بزرگداشت هفته دفاع مقدس همکاری لازم را به عمل آوردند.

وی افزود: با آغاز هفته دفاع مقدس شهرداری یاسوج، چون سال‌های گذشته تبلیغات محیطی در قالب نصب بنر و تبلیغات بیلبوردی را در سطح شهر یاسوج اجرا نمود.

مدیر روابط عمومی شهرداری یاسوج، گفت: خط‌کشی محل رژه نیروهای مسلح در روز سی و یکم شهریورماه از دیگر اقدامات شهرداری یاسوج در هفته دفاع مقدس بوده‌است.

وی با بیان اینکه، پرسنل شهرداری در روز سی و یکم شهریورماه در مراسم رژه حضور یافته و استقرار ماشین‌آلات آتش‌نشانی نیز انجام شد، گفت: پرسنل شهرداری یاسوج با حضور در گلزار شهدای یاسوج، در آئین غبارروبی گلزار شهدا شرکت کردند.

یوسفی خاطرنشان کرد: در بازسازی عملیات کربلای پنج در دهکده دفاع مقدس به همت تیپ مستقل ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد، تیم غواصی آتش‌نشانی شهرداری یاسوج به بازسازی قسمتی از این عملیات پرداختند.

وی همکاری نیروهای خدماتی شهرداری در آماده سازی محل اجرای بازسازی عملیات کربلای پنج را از دیگر اقدامات شهرداری یاسوج، عنوان کرد و گفت: پرسنل شهرداری یاسوج در در اجتماع بزرگ بسیجیان در شهر یاسوج نیز حضور فعال داشتند.

کد خبر 691155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.