پایان سی‌وسومین دوره رقابت‌های فوتسال کارکنان شهرداری در اصفهان

سی‌وسومین دوره مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری اصفهان با حضور ۲۸ تیم، ۴۴ بازی و قهرمانی شهرداری مرکزی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی خاتمه یافت.

رضا صادقی مدیر ورزش کارکنان شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سی‌وسومین دوره مسابقات کارکنان شهرداری اصفهان به‌عنوان جشنواره تابستانه روز گذشته به پایان رسید؛ این مسابقات در دو بخش مناطق و معاونت‌ها برگزار شد که ۱۸ تیم از سازمان‌ها و ۱۰ تیم شرکت‌ها در آن حضور داشتند.

وی افزود: باتوجه به اینکه مسابقات مربوط به ماه‌مبارک رمضان به‌علت مصادف‌شدن با عید نوروز و تعطیلات متعدد از دست دادیم، تصمیم گرفتیم مسابقات را به‌صورت یک جشنواره تابستانه برگزار کنیم که ۴۴ بازی در همه بخش‌ها به اتمام رسید.

پایان سی‌وسومین دوره رقابت‌های فوتسال کارکنان شهرداری در اصفهان

مدیر ورزش کارکنان شهرداری اصفهان ادامه داد: در بخش مناطق شهرداری مرکزی در فینال مسابقات در ضربات‌پنالتی با شکست دادن تیم منطقه هفت به مقام قهرمانی رسید؛ در دیدار رده‌بندی که میان تیم‌های منطقه هشتم و نهم بود، تیم منطقه هشت پیروز و سوم رقابت‌ها شد.

رضا صادقی خاطرنشان کرد: در بخش سازمان‌ها و شرکت‌ها تیم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در فینال با عبور از شرکت مهندسی نیک‌اندیش به قهرمانی دست یافت و بازی رده‌بندی را نیز تیم اتوبوس‌رانی مقابل سازمان‌عمران برنده شد و به سومی بسنده کرد.

پایان سی‌وسومین دوره رقابت‌های فوتسال کارکنان شهرداری در اصفهان

وی با اشاره به برنامه و مسابقات آتی گفت: در ادامه مسابقاتی که برای پرسنل تدارک دیده‌ایم روزهای یک‌شنبه نهم و دوشنبه دهم مهرماه مسابقات تنیس روی‌میز کارکنان آقا و فرزندان پسر و همچنین همکاران خانم در خانه تنیس روی‌میز برگزار می‌شود. همچنین در روز یازدهم مهرماه ک با ولادت پیامبر اکرم مصادف است رقابت‌های شنا آقایان و فرزندان پسر و بانوان به‌همراه فرزندان دختر را در استخر غدیر برگزار خواهیم کرد و انشالله بتوانیم با همین روال برنامه‌های خوبی پیش ببریم.

پایان سی‌وسومین دوره رقابت‌های فوتسال کارکنان شهرداری در اصفهان

مدیر ورزش کارکنان شهرداری در پایان عنوان کرد: پانزدهم مهرماه نیز مسابقات والیبال بانوان آغاز می‌شود که با حضور چشم‌گیر بانوان و شرکت ۱۵ تیم از حوزه‌های مختلف شهرداری همراه شده است. انشالله هفدهم مهرماه نیز مسابقات بسکتبال سه‌نفره بانوان با حضور ۱۲ تیم دنبال می‌شود و انشالله شرایطی ایجاد کنیم که روحیه میان پرسنل شهرداری رواج پیدا کند و پاسخ‌گویی بهتری به شهروندان عزیز و همکاران سالم‌تری داشته باشیم‌.

کد خبر 691144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.