راه‌اندازی سامانه پنجره واحد زمین برای مبارزه با مفاسد اقتصادی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از راه اندازی سامانه پنجره واحد زمین برای مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد.

جعفر مرادی حقیقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این سامانه از ابتدای تیرماه سال جاری در استان سمنان راه اندازی شده است و هم اکنون یگان حفاظت منابع طبیعی و نیز اداره حقوقی منابع طبیعی به صورت درون سازمانی از این پنجره واحد استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه به دنبال تکمیل این سامانه هستیم، افزود: کاهش بار مراجعات حضوری، ارتقای ضریب سلامت بالای کار، سرعت اجرای کار برای متقاضیان و کاهش انرژی و بهره وری بالا از مزایای راه اندازی این سامانه در آینده نزدیک خواهد بود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، خاطرنشان کرد: این سامانه در انتهای سال ۱۴۰۱ به آدرس اینترنتی https://iraneland.ir راه اندازی شد و با ابلاغ دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی، مدیریت راهبردی و هماهنگی امور سامانه پنجره واحد به ریاست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اعطا شد.

مرادی حقیقی تصریح کرد: در رابطه با این سامانه، آموزش‌هایی توسط سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به صورت حضوری و ویدئو کنفرانس برای دستگاه‌های مرتبط برگزار شده است، زیرا در این سامانه فقط این سازمان دخیل نیست و برای دستگاه‌های اجرایی مرتبط با اراضی نیز در این پنجره، درگاه‌هایی تعریف شده است.

کد خبر 691057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.