۵۷ درصد انتصابات استان سمنان از خانواده ایثارگران است

استاندار سمنان گفت: با افتخار اعلام می‌کنم که بالغ بر ۵۷ درصد از انتصابات انجام شده در دولت مردمی آیت الله رئیسی در استان سمنان از خانواده توانمند ایثارگران است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه پنجم مهرماه_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: خدمت به جامعه بزرگ ایثارگران، به عنوان افتخار و نقطه قوت تلاش هر مسئول است و لذا تمامی اقدامات انجام شده در حوزه ایثار و شهادت را نه صرفاً به عنوان وظیفه مدیریتی، بلکه از سر شوق و خواست قلبی به انجام می‌رسانیم.

وی افزود: از زمان تصدی مسئولیت اینجانب در استانداری سمنان تا کنون، ۱۲ فرزند توانمند شهید در مسئولیت مدیر کل ستادی و اجرایی استان سمنان منصوب و معرفی شده‌اند که کارنامه‌ای قابل قبول و موفق از عملکرد خود را ثبت نموده‌اند.

هاشمی خاطرنشان کرد: با افتخار اعلام می‌کنم که بالغ بر ۵۷ درصد از انتصابات انجام شده در دولت مردمی آیت الله دکتر رئیسی در استان سمنان از خانواده توانمند ایثارگران است.

استاندار سمنان تصریح کرد: فضای استان سمنان، فضایی سرشار از حس همدلی، اتحاد و وحدت است و زمینه برای ارائه خدمت به مردم شریف و بزرگوار استان، بیش از پیش فراهم است.

کد خبر 691044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.