حقوق رانندگان استیجاری پسماند در ارومیه تعدیل و بیمه آن‌ها پرداخت می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان غربی گفت: با توجه به اختلاف بین رانندگان استیجاری مدیریت پسماند و شهرداری ارومیه مقرر شد حق و حقوق رانندگان تعدیل و بیمه آن‌ها پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین مجیدی امروز_ چهارشنبه پنجم مهرماه_ در جمع خبرنگاران از حل اختلاف رانندگان استیجاری حوزه پسماند شهرداری ارومیه با مجموعه شهرداری در خصوص نحوه انعقاد قرارداد فی‌مابین خبر داد.

وی با بیان اینکه در این راستا دستورات لازم جهت احیا حقوق عامه به معاون دادستانی صادر شده است، افزود: با دستور دادستانی در این راستا بلافاصله با دعوت از شهردار ارومیه، رئیس سازمان مدیریت پسماند، رئیس اداره حقوقی شهرداری و رانندگان استیجاری پسماند موضوع اختلافات فی‌مابین به دقت بررسی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی گفت: در این راستا مقرر شد با حضور اداره کل بازرسی استان و اداره کار و شهرداری ارومیه قراردادها بررسی و حق و حقوق رانندگان عنداللزوم تعدیل و بیمه آن‌ها هم پرداخت شود.

مجیدی تصریح کرد: رانندگان استیجاری مدیریت پسماند تا نهایی‌شدن موضوع به کار خود ادامه و موجبات تهدید علیه بهداشت عمومی را فراهم نکرده و ضروری است پسماندهای شهری را همانند سابق جمع‌آوری کنند.

کد خبر 691019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.