دشمن به دنبال ضربه زدن به هویت اسلامی است

رئیس سابق بسیج جامعه زنان کشور گفت: دشمنی که بی‌هویت است نمی‌تواند تاریخ و تمدن ایران اسلامی را ببیند بنابراین به دنبال ضربه زدن به آن است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مینو اصلانی امروز_ چهارشنبه پنجم مهرماه_ در اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت که در سالن ۹ دی شهرستان زرندیه برگزار شد اظهار کرد: باید با مطالعه پیشینه تاریخی خود این اجازه را به دشمن ندهیم.

وی با اشاره به رشد افسارگسیخته بی‌بندوباری در غرب گفت: خود غربی‌ها اعتراف کرده‌اند که از رشد فساد و فحشاء در غرب خسته شده و اذعان دارند که یکی از مشکلات اصلی غرب بحران هویت است.

رئیس سابق بسیج جامعه زنان کشور با یادآوری اثرات حجاب بر جوامع غربی تصریح کرد: تمام تلاش غرب برای خدشه‌دار کردن اسلام این است که نمی‌خواهند پیام عزت، احترام و شرف اسلام به جوامع غربی برسد.

وی با اشاره به برخی از حوادث دفاع مقدس، دختران مدرسه زینبیه میانه را به عنوان الگوهای همیشه زنده دختران امروز معرفی و اضافه کرد: رژیم بعث کینه دختران این مدرسه را داشت، با وجود اعلام بمباران مدرسه، دختران غیور مدرسه از تهدیدات دشمن عقب‌نشینی نکرده و سنگر درس را خالی نکردند و با اهدای شهدای زیادی نام خود را در تاریخ جاودانه کردند.

اصلانی تاکید کرد: امروز این احساس مسئولیت دختران دفاع مقدس در خون جوانان و نوجوانان دختر و پسر ما می‌جوشد.

وی جامعه بشری امروز را در پیچی تاریخی دانست و گفت: امروز بشریت بسیاری از گفتمان‌ها را تجربه کرده است و به دنبال گفتمانی است که آرامش‌بخش هویت و تمدن‌ساز باشد و برای تمدن‌ساز بودن باید با رفتار و تقویت بنیه علمی خود، دنیا را تحت تأثیر فرهنگ خود قرار دهیم.

کد خبر 691014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.