واگذاری ۲۱۶ ماشین‌آلات به شهرداری‌های استان اصفهان

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: امروز ۲۱۶ ماشین عمرانی و حمل و نقل شهری شامل ۵۰ اتوبوس، ۱۵۴ ون، ۹ دستگاه کمپرسی و یک دستگاه آتش‌نشانی و بیل مکانیکی به ۵۰ شهرداری از استان اصفهان واگذار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نادر آخوندی عصر امروز _چهارشنبه پنجم مهرماه_ در آئین رونمایی و واگذاری ماشین آلات عمرانی، خدماتی و حمل‌ونقل درون شهری به شهرداری‌های استان اصفهان، اظهار کرد: در کشور حدود ۴۴۰ شهرداری داریم که از این تعداد ۱۱۴ شهرداری در استان اصفهان قرار گرفته و ۸۷ درصد جمعیت استان، شهر نشینند که این موضوع سطح خدمات شهرداری‌ها و شوراها را افزایش داده و منجر به توسعه استان شده است.

وی افزود: زیرساخت‌های ارائه خدمات در استان در سال‌های اخیر بسیار ضعیف شده به نحوی که در حمل و نقل، ماشین‌آلات عمرانی و آتش نشانی شرایط خوبی نداریم، اما در دولت سیزدهم به روز رسانی و ایجاد زیرساخت‌های حمل و نقل و ماشین‌آلات به طور ویژه مورد توجه قرار گرفت.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با بیان اینکه در مجموع ۱,۸۰۰ میلیارد تومان برای واگذاری ماشین‌آلات به اصفهان تخصیص یافته است، گفت: در دولت سیزدهم در یک نوبت ۱۹۷ ماشین آلات و با ارزش بیش از ۱,۱۰۰ میلیارد تومان و اکنون ۲۱۶ ماشین عمرانی و حمل و نقل شهری به ناوگان شهرداری‌ها اضافه شد. امید است این روند ادامه یافته و تعداد ماشین‌آلات تخصیص یافته بیشتر شود.

آخوندی تصریح کرد: همچنین تسهیلاتی برای خرید ماشین آلات در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌گیرد. همدلی خوبی بین مسئولان استان اصفهان شکل گرفته تا خدمات رسانی به مردم با شرایط بهتری انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز ۵۰ اتوبوس، ۱۵۴ ون، ۹ دستگاه کمپرسی و یک دستگاه آتش‌نشانی و بیل مکانیکی به ۵۰ شهرداری از استان اصفهان واگذار می‌شود.

کد خبر 690993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.