چند سند قدیمی از هدایای مردم اصفهان به جبهه‌ + عکس

جنگ که آغاز شد، مردم پای کار آن آمدند و گروه هایی در قالب کمک های مردمی دست به کار شدند تا نیازهای رزمنده‌ها در جبهه را تامین کنند، کاروان وحدت یک از آن گروه‌ها در اصفهان بود، چند سند قدیمی از هدایای مردم به این گروه برای ارسال به جبهه منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روزهایی که ایرانِ ما در مسیر انقلاب نفس تازه می‌کرد، جنگی نابرابر به وسعت هشت سال به وطن ما تحمیل شد و آغاز جنگ هم‌زمان شد با آغاز بحرانی تازه، تحریم‌ها و کمبود منابع داخلی از یک طرف و دست به یکی کردن دنیا با عراق از طرف دیگر ما را در شرایط بسیار سختی قرار داد؛ در آن روزها آنچه معنا داشت و در قامت مردان و زنان این سرزمین خودش را به رخ همگان کشید، ایستادن بود، ایستادن برای وطن.

مردم پای کار آمدند و گروه‌هایی در قالب کمک‌های مردمی دست به کار شدند تا نیازهای رزمنده‌ها را در جبهه فراهم کنند، یکی از این گروه‌ها کاروان وحدت اصفهان بود که دفتر آن در چهارراه هفتم محرم فعلی که معروف به چهارراه وفایی است، قرار داشت. آقایان گوهریان متولی امورات مربوط به کاروان وحدت بودند و پس از جمع‌آوری کمک‌های مردمی آن‌ها را به جبهه ارسال می‌کردند.

در ادامه تعدادی از اسناد این کاروان مربوط به هدایای مردم از تأمین ساده‌ترین مایحتاج رزمنده‌ها تا موضوع حمل و نقل و درمان و خوراک و پوشاک منتشر می‌شود.

چند سند قدیمی از هدایای مردم اصفهان به جبهه‌+عکس

چند سند قدیمی از هدایای مردم اصفهان به جبهه‌+عکس

چند سند قدیمی از هدایای مردم اصفهان به جبهه‌+عکس

کد خبر 690975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.