شهرداری بسته‌های سرمایه‌گذاری را به شورای شهر ارائه دهد

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با تاکید بر اینکه شهرداری بسته‌های سرمایه‌گذاری خود را به شورا ارسال کند، گفت: تلاش می‌کنیم علاوه بر جذب مشارکت سرمایه‌گذار و با استفاده از ظرفیتی که ایجاد می‌شود بتوانیم اقدامات مناسبی را در حوزه رفاهیات کارکنان انجام دهیم.

سید ناصر مهداوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و توسعه گردشگری شهری تلاش بر این است که علاوه بر جذب مشارکت سرمایه‌گذار و با استفاده از ظرفیتی که ایجاد می‌شود بتوانیم اقدامات مناسبی در حوزه رفاهیات کارکنان انجام دهیم.

وی ادامه داد: احداث پارک شهربازی در مهرشهر نیز نیازمند یک هماهنگی درون دستگاهی در شهرداری برای مسئله حقوقی و سندی این پارک وجود دارد، علاوه بر آن سرمایه‌گذار و شهرداری باید ایده‌های خود برای احداث این پارک به صورت پیش‌نویس به شورای اسلامی شهر ارائه دهند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به اینکه پروژه احداث شهربازی مهرشهر با مشارکت شهرداری انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: شهرداری باید این مدل مشارکت‌ها را به صورت تسهیلات یا اوراق مشارکت تعریف کند و در حوزه بازگشت سرمایه به سرمایه‌گذار نیز اقدامات لازم را انجام دهد، چراکه شهربازی متعلق به شهرداری است.

مهداوی اضافه کرد: شهرداری بسته‌های سرمایه‌گذاری را به صورت کامل به شورای شهر ارائه دهد تا بتوانیم وظیفه نظارتی و سیاست‌گذاری خود را انجام دهیم و راهکارهای مناسب برای خدمت به مردم تعیین شود.

کد خبر 690971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.