کودکان قزوینی آموزش‌های آتش‌نشانی را فرا می‌گیرند

معاون آموزش و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از برگزاری جنگ شادی ویژه کودکان و مربیان مهدکودک‌ها و مدارس شهر قزوین به مناسبت هفته آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خبر داد و گفت: آتش‌نشانان، مربیان و معلمان در کنار این جنگ شادی نکات ایمنی و آتش‌نشانی را به کودکان آموزش می‌دهند.

علیرضا رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از برگزاری جنگ شادی ویژه کودکان و مربیان مهدکودک‌ها و مدارس شهر قزوین به مناسبت هفته آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خبر داد و اظهار کرد: این جشن با هدف ارائه نکات آموزشی و ارتقا مهارت ایمنی و قابلیت حفظ سلامت کودکان در برابر هر گونه حوادث و سوانح به شیوه طنز و با استفاده از عروسک گردانی است.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایمنی را باید از کودکی آغاز کرد، افزود: سازمان آتش‌نشانی با برپایی جنگ شادی با حضور کودکان به دنبال آموزش مباحث ایمنی با استفاده از بازی‌های کودکانه است.

معاون آموزش و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: این جنگ شادی از چهارم مهرماه به مدت یک هفته با حضور عروسک «سنجاب‌های بازیگوش و عمو نجات" از ساعت ۹ صبح در سالن همایش دانشگاه جامع علمی و کاربردی و سالن بانو سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین آغاز شده است.

رحمانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان، مربیان و معلمان در کنار این جنگ شادی نکات ایمنی و آتش‌نشانی را به کودکان آموزش می‌دهند.

وی اضافه کرد: جنگ شادی با همکاری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، مرکز آموزشی علمی کاربردی شهرداری قزوین و اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می‌شود

کد خبر 690967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.