بازگشایی یکی از مهم‌ترین گره‌های ترافیکی شهر ارومیه

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به پیشرفت پروژه تقاطع غیرهمسطح شورا-شهیدبهشتی، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه یکی از گره‌های اصلی ترافیکی این بخش از کریدور شهری بازگشایی می‌شود.

توحید علی‌نژاد اصل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تشریح حضور و بازدید خود از محل اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح شورا-شهیدبهشتی، اظهار کرد: با اقدامات انجام یافته طی روزهای اخیر این پروژه از پیشرفت فیزیکی نسبتاً خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اقدامات انجام یافته افزود: طی چند روز گذشته بیش از ۱۰ عدد از شمع‌های فاز اول اجرا شده است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انتظار می‌رود تمام ارکان پروژه نسبت به تسریع در روند اجرای آن با تمام توان اقدام کنند.

علی‌نژاداصل تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه یکی از گره‌های اصلی ترافیکی این بخش از کریدور شهری روان‌سازی می‌شود.

وی با اشاره به زمان‌بندی صورت گرفته در راستای اتمام پروژه اتصال بلوار جام‌جم به میدان طریقت تا پایان دی ماه‌سال جاری، تصریح کرد: این دو پروژه مکمل هم است و نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی در منطقه مولوی ایفا می‌کند.

کد خبر 690948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عادل قاسمی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    1 0
    پس چرا پروژه ضلع جنوبی زمینهای پادگان لشگر که به تأیید وزارت مسگن وشهرسازی استانداری شهرداری رسیده است چندین هکتار است. وهیچ ارگان سازمانی از آن استفاده نمیکندودر بهترین منطقه شهر ارومیه قرار گرفته که می تواند بیشترین مشکل ترافیکی را حل کند سالها است بلاتکلیف مانده است
  • علیرضا IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    3 0
    بهترین کار اتمام پروژه ی پل آذربایجان که ورودی و خروجی شهر و روستاهای اطراف و به طبع آن ترافیک سنگین و معطلی رانندگان که بیش از ده سال از اجرای آن میگذرد بود.
  • جعفر IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    2 1
    درکمربندی ارومیه درست درفاصله چندصد متری میدان یک زیر گذر موازی احداث میشود نه میتوان دوربرگردان حساب کرد نه تقاطع غیر همسطح حالا بپرسید توجیه این قضیه چی هست ؟
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۶
    0 0
    شما الان اینایی رو هم که زدی کلا باعث افزایش معضل شدن ، چرا چون ناقص زدی چون اصولی نزدی و یا دیر زدی
  • بهنام IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    واقعا چرا پل آذربایجان تموم نمیشه چرا نیروتون کمه از اونطرفم زیرگذر شورا رو مسدود کردید کل کارکنانش ده نفر نمیشن اینجوری یکساله هم تموم نمیشه که اتوبان های شهرم شده مسخره اداره آب وگاز یکی میکنه یکی پر میکنه روزی ده تا تصادف میشه ملت گناه دارن بخدا یکم جدی باشین مثلا استانه اینجا