جمع‌آوری زباله در شهر ارومیه به بخش خصوصی واگذار شود

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: توجه به موضوع برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌ها و خدمات مدیریت‌شهری می‌تواند هم در زمینه کاری و هم در زمینه صرفه‌جویی هزینه‌ها موثر واقع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نقی کریمی امروز _ چهارشنبه پنجم مهرماه_ طی بازدی خود از سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ارومیه و دیدار با مدیران سازمان اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل بارش، شهرداری ارومیه باید در جهت رفع موانع، مشکلات، تجهیز و تعمیرات ماشین آلات خود و حتی خرید ماشین‌آلات سنگین جدید اقدام کند.

وی افزود: توجه به موضوع برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌ها و خدمات مدیریت‌شهری می‌تواند هم در زمینه کاری و هم در صرفه‌جویی هزینه‌ها مؤثر و مفید واقع شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه اضافه کرد: در این راستا باید جمع‌آوری زباله، تفکیک زباله از مبدا و نیز راه‌اندازی کارخانه کمپوست زباله به بخش خصوصی واگذار شود.

کریمی ضمن تشکر از فعالیت‌های شهرداری‌های مناطق ادامه داد: نباید فعالیت‌های عمرانی شهر ارومیه روی یک سازمان خاص متمرکز شود و شهرداری‌های مناطق در کنار و هم‌مسیر با سازمان عمران در جهت رفع موانع و مشکلات عمرانی مناطق، لکه‌گیری، زیرسازی و آسفالت معابر شهری حرکت کنند.

وی تصریح کرد: سازمان عمران شهرداری ارومیه باید با توجه به پتانسیل بالایی که دارد از پروژه‌های خرد خارج و به سمت پروژه‌های کلان شهری حرکت کند، چرا که این ظرفیت در معاونت عمرانی و سازمان عمران وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تقدیر از فعالیت‌های شبانه‌روزی مجموعه خدوم شهرداری ارومیه، گفت: راهکارهای لازم برای اصلاح ساختار سازمانی در راستای رفع مشکلات ماشین‌آلات سنگین شهرداری ارائه و عملیاتی شود.

کد خبر 690929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.