عصرانه خبری شهرهای ایران در ۵ مهرماه

در این بسته خبری از کلنگ‌زنی شهربازی کرمانشاه لنگِ مصوبه شورای شهر تا راه‌اندازی مرکز داده پشتیبان دوم شهرداری قم و افزایش ۱۸ درصدی عملیات امداد و نجات آتش‌نشانی بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

عملیات امداد و نجات آتش‌نشانی بجنورد ۱۸ درصد افزایش یافت

محمدحسن صحراگرد، مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: آتش نشانان مرکز خراسان شمالی نیمه نخست امسال در یکهزار و ۱۶۰ مورد عملیات امداد و نجات و آتش سوزی امدادرسانی کردند که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۸ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

هدف جشنواره خورشید معرفی جایگاه واقعی زن مسلمان به دنیا است

محمدرضا قلندر، شهردار مشهد گفت: هدف جشنواره خورشید با ۲ رویکرد اصلی زن و رسانه معرفی جایگاه واقعی زنان مسلمان به دنیا است.

بیش از هزار و ۲۰۰ آتش‌نشان تهرانی جانباز هستند

قدرت الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با اشاره به اینکه هر ۴ تا ۶ دقیقه یک تماس با آتش‌نشانی گرفته می‌شود، گفت: بیش از هزار و ۲۰۰ آتش‌نشان تهرانی به درجه رفیع جانبازی نائل شده‌اند.

مطالبات شهرداری از خانواده‌های یزدی دارای سه فرزند به صورت قسطی دریافت می‌شود

حجت الاسلام سید محمدناصر حیدری، سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: با موافقت همه اعضای شورای اسلامی شهر و با هدف اجرای سیاست‌های حمایت از خانواده، تقسیط بدهی خانواده‌های دارای سه فرزند زیر ۲۰ سال به شهرداری، مورد تصویب قرار گرفت.

بهره‌برداری از پل چهارم "بِشار" یاسوج به ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

شهرام ارجمند، معاون فنی و عمرانی شهردار یاسوج گفت: عملیات تکمیل پل چهارم "بِشار" یاسوج به دلیل نبود اعتبار متوقف شده است و در صورت تخصیص ۵۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری می‌شود.

مرکز داده پشتیبان دوم شهرداری قم راه اندازی شد

معصومه آمره، عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بهره برداری از مرکز داده پشتیبان دوم شهرداری قم، گفت: راه‌اندازی این مرکز از نظر پدافندی و ارتقای سطح خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف عمرانی، فنی و مهندسی، حمل‌ونقل، پسماند و غیره حائز اهمیت بالایی است.

کلنگ‌زنی شهربازی کرمانشاه لنگِ مصوبه شورای شهر

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه با اشاره به حضور سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه شهربازی گفت: در حال حاضر منتظر مصوبه شورای شهر برای اجرای این پروژه هستیم.

کد خبر 690906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.