قبور مطهر شهدای غرب اصفهان فردا عطرافشانی و گل‌آرایی می‌شود

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: بزرگداشت یاد خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس در این منطقه همزمان با هفته دفاع مقدس در غرب اصفهان، گلزار شهدای رهنان فردا (پنجشنبه) برگزار خواهد شد.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس، جمعی از مسئولان شهری با حضور در گلستان شهدای غرب اصفهان (رهنان) و گلباران مزار شهدا، یاد و خاطره رشادت‌های آنها را گرامی خواهند داشت، اظهار کرد: این برنامه فردا _پنجشنبه ششم مهرماه_ از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

وی افزود: این هفته یادآور هشت سال ایستادگی، سلحشوری و مقاومت فرزندان امام و امت است و معتقد هستیم هر چه برای شهدا کار کنیم، باز هم کم بوده و باید برای انتقال فرهنگ شهادت به نسل جدید اقدامات بیشتری انجام داد.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با بیان اینکه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای تبیین ناگفته‌های جنگ و دوران حماسه‌ساز و افتخارآفرین آن به نسل جوان است، ادامه داد: رزمندگان دفاع مقدس که ایثارگرانه در آن دوران با انگیزه، علاقه، آگاهی و با بصیرت در میدان دفاع از انقلاب و کشور حاضر شدند و پیروزی‌های زیادی را در آن جنگ ناجوانمردانه کسب کردند، مایه افتخار برای همه مردم و نیروهای مسلح هستند.

قبور مطهر شهدای غرب اصفهان فردا عطرافشانی و گل‌آرایی می‌شود

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی برای ارتقای بصیرت، ایثار و فداکاری است، گفت: رزمندگان دفاع مقدس که ایثارگرانه در آن دوران با انگیزه، علاقه، آگاهی و با بصیرت در میدان دفاع از انقلاب و کشور حاضر شدند و پیروزی‌های زیادی را در آن جنگ ناجوانمردانه کسب کردند، مایه افتخار برای همه مردم هستند و بی‌شک مردم و نظام هرگز آن همه فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان و جوانان را فراموش نخواهند کرد.

محمدحسینی با اشاره به اینکه منطقه ۱۱ در هفته دفاع مقدس بیش از ۳۰ برنامه در مساجد، مراکز فرهنگی و اجتماعی برگزار کرده است، خاطرنشان کرد: وظیفه ما است که یاد دوران عزت‌مند دفاع مقدس را حفظ و آن دوران ویژه را به تمام افراد به خصوص نسل جدید یادآوری کنیم تا این راه را برای ادامه مسیر انقلاب به‌عنوان الگو و سرنوشت خود قرار دهند.

وی گفت: امیدوارم بتوانیم امکان برگزاری تمام برنامه‌های هفته دفاع مقدس را بدون نقص برای مردم اصفهان فراهم کنیم تا بتوانند استقامت، ایستادگی، پایداری و عزت‌مندی را ادامه دهند.

کد خبر 690858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.