معابر قم به نمایشگاه تصاویر شهدا تبدیل شده است

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم گفت: با اجرای طرح کوچه‌های آسمانی، معابر قم امروز به نمایشگاه تصاویر شهدا تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مجتبی سبحانی ثابت امروز – چهارشنبه پنجم مهرماه - در آئین آغاز نصب ۳۱۳ تابلوی کوچه‌های مزین به نام و تصویر شهدا که در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) برگزار شد، اظهار کرد: جرقه اجرای این طرح زمانی زده شد که منافقین کوردل اقدام به حذف نام شهدا از معابر گرفتند و تصمیم مدیریت شهری قم در سه سال قبل امروز به بار نشسته و این اقدام به الگویی در کشور تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه این تابلوها در کنار اطلاعات هویتی و تکمیلی مقرر شد دارای QR کد باشد، افزود: برای بررسی کیفیت این تابلوها چند ماه در معرض آفتاب قرار گرفت تا بتوان به خروجی مناسب با کیفیت رسید.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم اهداف اجرای این طرح را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: نخستین هدف الگوسازی شهدا برای نسل‌های مختلف به ویژه نسل جوان بود که امروز با نمایشگاهی مصور از شهدا در قم روبه‌رو هستیم.

سبحانی دومین هدف را مقابله با الگوسازی‌های کاذب دشمنان برای نسل جوان دانست و گفت: این کار به یکی دیگر از اهداف خود که همانا دل شاد کردن خانواده شهدا بوده، رسیده است.

وی ثابت با تاکید بر اینکه قم شش هزار و ۹۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است، اذعان کرد: هم اکنون دو هزار کوچه سطح شهر به نام شده‌است که بسیاری از آن‌ها مجدد بررسی، منقش و بازطراحی شده است.

کد خبر 690798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.