رسیدگی به بدعهدی یکی از تاکسی‌های اینترنتی برای تأمین سرویس مدارس

معاون تجارت و خدمات وزارت صمت گفت: هر تخلفی که از سوی تاکسی‌های اینترنتی انجام شود، علاوه بر اینکه با آن‌ها برخورد می شود، باید خسارت نیز به شاکیان بپردازند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا شاه‌میرزایی در یک برنامه زنده تلویزیونی در خصوص بدعهدی یکی از تاکسی‌های اینترنتی برای تأمین سرویس مدارس در یک برنامه زنده تلویزیونی اظهار کرد: با وجود عقد قرار داد با خانواده‌ها و دریافت هزینه سرویس اما یکی از تاکسی‌های اینترنتی به تعهدات خود عمل نکرده است.

وی افزود: این موضوع چند روز پیش مطرح شد و کمیسیون نظارت بر کسب و کارهای مجازی از یکی از تاکسی‌های اینترنتی خواسته شد که در خصوص بدعهدی این شرکت در انجام تعهداتش توضیحاتی را ارائه دهد.

معاون تجارت و خدمات وزارت صمت ادامه داد: مجوز تاکسی‌های اینترنتی را اتحادیه صنفی می‌دهد و اتحادیه و وزارت صمت بر آنها نظارت دارند. همچنین در حوزه تاکسی اینترنتی ضوابطی که اعمال شده به طور مشترک از سوی وزارت صمت و وزارت کشور است.

شاه‌میرزایی با بیان اینکه تاکسی اینترنتی دفاعیاتی را در خصوص بدعهدی خود در انجام تعهداتش انجام داده است، گفت: همچنان دو سه روز است که این مشکل در اینترنتی تاکسی اینترنتی به وجود آمده است و شکایت‌هایی نسبت به این شرکت ثبت شده است. این تاکسی اینترنتی چند روز فرصت دارد به آنها پاسخ دهد؛ هر تخلفی که در حوزه تاکسی‌های اینترنتی وجود داشته باشد، علاوه بر پرداخت خسارت دهد با آنها برخورد نیز می‌شود.

وی تاکید کرد: تمام شرکت‌ها و تاکسی‌های اینترنتی دارای مجوز هستند و برای شکایت از آنها لازم نیست که به سازمانی مراجعه کنند و کافیست به سایت این ماد مراجعه کرده و شکایت خود را ثبت کنند؛ تمام پرداخت‌های اینترنتی به طور دقیق مشخص است.

معاون تجارت و خدمات وزارت صمت خاطرنشان کرد: در صورتی که مشکل بدعهدی یکی از تاکسی‌های اینترنتی بر طرف نشود پرونده به قوه قضائیه ارجاع داده می‌شود. درواقع جای هیچ نگرانی از سوی مردم نیست زیرا همان تاکسی اینترنتی اعلام کرده که پول پرداخت شده را به مردم بازمی گرداند.

کد خبر 690795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.