بازگشت دختران نقره‌ای‌ روئینگ ایران به وطن

تیم چهار نفره قایقرانی روئینگ کشورمان پس از کسب دو مدال نقره در بازی‌های آسیایی هانگژو به ایران بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صبح امروز _چهارشنبه پنجم مهرماه_ مراسم استقبال از قهرمانان تیم ملی قایقرانی روئینگ که در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو موفق به کسب دو مدال نقره شدند با حضور مریم کاظمی‌پور معاون وزارت ورزش‌وجوانان، فرهاد طلوع‌کیان مشاور رئیس کمیته‌ملی المپیک و رسول اسدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری صبح امروز در محل فرودگاه امام‌خمینی برگزار شد.

در روز نخست بازی‌های آسیایی، مهسا جاور و زینب نوروزی در فینال A روئینگ دونفره سنگین‌وزن زنان با ثبت زمان ۷ دقیقه، ۱۷ ثانیه و ۸ صدم ثانیه به مدال نقره رسیدند. تیم قایقرانی روئینگ دو نفره ایران یکی از پرچم‌داران افتخار آفرینی برای ما در مسابقات هانگژو بودند. در این رقابت ایران با ترکیب مهسا جاور و زینب نوروزی در مرحله گروهی در بین قایق‌های قزاقستان، کره‌جنوبی، سریلانکا، ویتنام زمان ۷ دقیقه و ۹ ثانیه و ۲۹ صدم ثانیه را ثبت کرد و اول شد و به فینال A رسید و در نهایت تیم چین به عنوان میزبان مسابقات در جایگاه نخست ایستادند.

رقابت فینال روئینگ چهار نفره زنان نیز صبح روز دوشنبه با حضور تیم چهار نفره ایران، چین، اندونزی، قزاقستان و ویتنام برگزار شد که در پایان، تیم زنان ایران شامل نازنین ملایی، مهسا جاور، زینب نوروزی و فاطمه مجلل با ثبت زمان و رکورد ۶ دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۸۲ صدم ثانیه و با اختلافی کمتر از ۹ ثانیه نسبت به چین، به مقام دوم و مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو رسیدند.

کد خبر 690791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.