کلاس شهر به کمک ترافیک اصفهان می‌آید

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه امسال نخستین سالی است که موضوع کلاس شهر در تمام مدارس پایه اول و ششم شهر و استان اصفهان مطرح شده، این اداره از عناوین رسمی جهت تبیین مسائل فرهنگی شهر، استفاده استعاره‌ای کرده است.

سیدمهدی سجادزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، به‌عنوان کمیته فرهنگی ستاد مهر شهرداری، در مهرماه امسال با مفاهیم درسی به بیان مسائل ترافیکی شهر پرداخته است.

کلاس شهر به کمک ترافیک اصفهان می‌آید

وی افزود: اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با استفاده از ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد و با توجه به اینکه امسال نخستین سالی است که موضوع کلاس شهر در تمام مدارس پایه اول و ششم شهر و استان اصفهان مطرح شده، از عناوین رسمی جهت تبیین مسائل فرهنگی شهر، استفاده استعاره‌ای کرده است.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پنج طرح با موضوع ریاضیات ترافیک در قالب گالری شهری در ۲۲۰ تابلو در چهارراه‌ها و معابر اصلی شهر، پنج طرح با موضوع جغرافیای ترافیک در قالب پوسترهای کابین‌های مترو و پنج طرح با موضوع ادبیات ترافیک برای سازه‌های نصب شده در ۱۳ ایستگاه اصلی مترو شهر اصفهان به نمایش درآمده است.

کلاس شهر به کمک ترافیک اصفهان می‌آید

وی افزود: در کنار این موارد، طراحی و نصب بیش از ۳۰۰ کات استند برای چهارراه‌ها و معابر اصلی شهر با تاکید بر عبور و مرور از خط عابرپیاده، همچنین طراحی و چاپ بیش از ۸۰۰ استیکر برای وسایل حمل‌ونقل عمومی از دیگر اقدامات اداره توسعه فرهنگ شهروندی به‌عنوان متولی کمیته فرهنگی ستاد مهر شهرداری اصفهان بوده است.

کلاس شهر به کمک ترافیک اصفهان می‌آید

سجادزاده خاطرنشان کرد: امسال در اقدام مهمی یک فیلم سینمایی به صورت خاص با موضوع استفاده از حمل‌ونقل عمومی و با تم (زمینه) کودک توسط اداره توسعه فرهنگ شهروندی تولید شده است که امیدواریم نخستین اکران آن را در جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان انجام شود.

کد خبر 690776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.