حمایت شهرداری از پارکینگ‌سازی در سطح شهر قزوین

شهردار قزوین ضمن دعوت از سازندگان مسکن در شهر برای ورود به پارکینگ‌سازی، گفت: شهرداری قزوین از پارکینگ‌سازی در سطح شهر حمایت می‌کند.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تعامل کارساز با سازندگان مسکن شهر از سیاست‌های اولویت‌دار مجموعه مدیریت شهری قزوین است، زیرا با همفکری و تعامل سازنده می‌توانیم در راستای رفع معضلات و مشکلات شهر قزوین گام برداریم.

وی افزود: تعامل سازنده و هم‌افزایی بیشتر میان سازندگان مسکن شهر و شهرداری قزوین سبب پیشبرد امور مدیریت شهری و تقویت ارائه خدمات بهتر به شهروندان می‌شود.

شهردار قزوین از ابلاغ طرح تفضیلی جدید در شهر قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: تمام اطلاعات در قالب این طرح به صورت شفاف در اختیار سازندگان مسکن شهر قرار خواهد گرفت و نقطه مجهولی میان سازندگان و شهرداری نخواهد نبود.

صباغی ضمن دعوت از سازندگان مسکن شهر برای ورود به پارکینگ‌سازی، خاطرنشان کرد: شهرداری قزوین از پارکینگ‌سازی در سطح شهر حمایت می‌کند و سازندگان مسکن در زمینه طرح‌های تشویقی در بافت‌های فرسوده همچون محله هادی‌آباد با شهرداری همکاری می‌کند.

وی از رسیدگی به ۶۸ پرونده عقب‌نشینی در منطقه دو شهرداری قزوین خبر داد و اضافه کرد: با هدف رعایت اصول شهرسازی و رفاه حال شهروندان، مرداد و شهریورماه سال جاری، ۶۸ پرونده عقب‌نشینی در منطقه دو مورد بررسی قرار گرفت.

شهردار قزوین ادامه داد: هشت مورد بررسی و اصلاح خط پروژه گذر و ۱۳ مورد برداشت وضع موجود منطقه توسط واحد نقشه‌برداری منطقه دو شهرداری قزوین انجام و مرداد و شهریورماه سال جاری، ۲۲ مورد بازدید و پاسخ استعلام در حریم شهر توسط واحد نقشه‌برداری منطقه دو انجام شده است.

صباغی اضافه کرد: نصب تابلوهای راهنمای مسیر بلوار آیت‌الله خامنه‌ای و کرج- تهران در کمربندی شرق شهر قزوین با هدف افزایش ایمنی تردد شهروندان و سهولت شناسایی مسیر انجام شد.

وی گفت: در طرح استقبال از ماه مهر در پایانه آزادگان و غرب نظافت ویژه اتوبوس‌ها، سالن انتظار و محوطه ترمینال‌ها و گلکاری در ترمینال‌ها انجام شده است.

شهردار قزوین اظهار کرد: نصب بنر خوشامدگویی در پایانه‌های مسافربری به مناسبت آغاز سال تحصیلی و استقبال از دانشجویان جدید با تقدیم گل توسط سازمان پایانه‌ها انجام شد.

کد خبر 690745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.