آتش‌سوزی در طبیعت پیچاب باشت / جزئیاتی از وضعیت حریق دریافت نشده است

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از وقوع آتش‌سوزی در پیجاب شهرستان باشت خبر داد و گفت: با توجه به شرایط منطقه و نبود آن تن‌دهی مناسب، امکان ارتباط تلفنی با هیچکدام از گروه‌های اعزامی وجود ندارد و از جزئیات این آتش‌سوزی گزارشی دریافت نشده است.

سعید جاویدبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از آتش‌سوزی در منطقه «پیچاب» باشت خبر داد و اظهار کرد: به گفته منابع محلی آتش‌سوزی «پیچاب» از شامگاه دوشنبه سوم مهرماه آغاز شده است.

وی افزود: با وجود آنکه طبق گفته منابع محلی، آتش‌سوزی از شامگاه دوشنبه آغاز شده است، اما گزارش آن ظهر روز سه‌شنبه چهارم مهرماه وصول شد.

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به محض اطلاع از آتش‌سوزی یک گروه امدادی از نیروهای منابع طبیعی مرکز استان و دو گروه از منابع طبیعی شهرستان‌های گچساران و باشت به منطقه برای اطفای حریق اعزام شدند.

جاویدبخت اضافه کرد: با توجه به شرایط منطقه و نبود آن تن‌دهی مناسب، امکان ارتباط تلفنی با هیچکدام از گروه‌های اعزامی وجود ندارد و از جزئیات این آتش‌سوزی گزارشی دریافت نشده است.

به گزارش ایمنا، عرصه‌های جنگلی استان کهگیلویه و بویراحمد اغلب در مناطق کوهستانی و صعب‌العبور واقع شده است و هنگام وقوع آتش‌سوزی در این مناطق با توجه به محدودیت امکانات و نبود نیروی انسانی، شرایط برای مقابله با آتش‌سوزی بسیار دشوار می‌شود.

کد خبر 690744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.