معابر خاکی محله شرف‌آباد یاسوج زیرسازی و آسفالت می‌شود

شهردار یاسوج گفت: در صورت امکان و متناسب با شرایط جوی، معابر بدون آسفالت شرف‌آباد زیرسازی و آسفالت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، در دامنه رشته کوه‌های زاگرس با آب و هوای معتدل و در کنار رودخانه بشار و در زیردست آبشار یاسوج، با توسعه شهری فاصله زیادی دارد. توسعه شهری در یاسوج به سر برآوردن ساختمان‌ها و رشد چشمگیر منازل مسکونی خلاصه می‌شود و فقر و فقدان مبلمان شهری در آن به وضوح قابل مشاهده است.

نبود درآمد پایدار و ضعف منابع مالی در کنار سایه همیشه گسترده اختلافات اعضای شورای شهر و تک و تعارفات و بذل و بخشش‌ها و نبود اراده جدی برای وصول مطالبات روز به روز بر انبوه مشکلات مدیریت شهری می‌افزاید.

نبود درآمد پایدار شهری اساسی‌ترین مشکل شهرداری یاسوج است، موضوعی که کیوان آشنا شهردار تازه منصوب شده شهر با تعبیر خودگردان بودن شهرداری از آن یاد می‌کند و نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت توجه به آن تأکید دارد.

کیوان آشنا که خود از اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج بوده و تجربه ریاست شورا را در کارنامه خود دارد، در اولین گام با پیشنهاد تشکیل تیم اقتصادی با همکاری معاونت اقتصادی استانداری و دبیری شهرداری، نوید تغییر وضعیت موجود و حرکت به سمت رفع موانع اقتصادی در شهرداری یاسوج را می‌دهد.

شهردار یاسوج در نخستین روز کاری خود و پس از دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، با حضور در منطقه شرف آباد یاسوج به بررسی وضعیت خدمات به این منطقه پرداخت و مردم از شهردار جدید آسفالت معابر محل زندگی خود را مطالبه کردند، مطالبه‌ای که جز ابتدایی‌ترین خدمات به شهروندان در هر جامعه‌ای است.

معابر خاکی محله شرف‌آباد یاسوج زیرسازی و آسفالت می‌شود

با آنکه شرف‌آباد یاسوج جز مناطق شهری و قدیمی شهر یاسوج به شمار می‌رود اما همچنان در بسیاری از خدمات عمومی با مشکل مواجه است.

کیوان آشنا شهردار یاسوج در جمع اهالی مردم شرف‌آباد گفت: خدمات ارائه شده در دور پنجم و ششم شورای اسلامی شهر یاسوج با سایر ادوار متفاوت و قابل قیاس نیست.

وی افزود: کار جدول گذاری معابر منطقه شرف‌آباد که در حال حاضر خاکی می‌باشد در حال انجام است و این کار تا چند روز آینده به اتمام خواهد رسید.

آشنا خاطرنشان کرد: تلاش خواهد شد تا قبل از بارش‌ها کار جدول گذاری تمام و زیرسازی معابر انجام شود و در صورت امکان و با توجه به شرایط آسفالت نیز انجام می‌شود.

وی ااضافه کرد: جدول گذاری پیش نیاز زیرسازی و زیرسازی پیش نیاز بهسازی و آسفالت است و برای حل این مشکل تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

معابر خاکی محله شرف‌آباد یاسوج زیرسازی و آسفالت می‌شود

کد خبر 690743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.