کمک ۲۲ میلیارد ریالی خیران اصفهانی در شهریورماه جاری

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از اجرای ۵۷ پروژه داوطلبی به ارزش ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال طی شهریورماه سال جاری خبر داد.

محمدنوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به همت داوطلبان و خیران هلال احمر، در شهریورماه سال جاری ۵۷ پروژه داوطلبی در سطح استان اجرا شد و بیش از ۳ هزار نفر به طور مستقیم از این خدمات بهره‌مند شدند.

وی افزود: این پروژه‌ها با مشارکت داوطلبان و خیران به ارزش بیش از ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شعب سراسر استان در قالب کمک‌های حمایتی و معیشتی و به منظور رفع مشکلات اقشار محروم به ویژه بیماران کم برخوردار اجرا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان تصریح کرد: در این پروژه‌ها تجهیزات پزشکی شامل ویلچر، کپسول اکسیژن و مانومتر، تخت بیمار و دستگاه اکسیژن‌ساز به بانک امانات و تجهیزات پزشکی اهدا شد.

وی ادامه داد: همچنین اهدا و توزیع سبدهای غذایی، اهدای هزینه دارو و درمان، توزیع غذا و هدایا بین کودکان کار، پروژه‌های ساختمانی و سایر پروژه‌های حمایتی نیز در شهریورماه اجرا شد.

متقی ضمن قدردانی از مشارکت خیران خاطرنشان کرد: از عموم مردم به ویژه خیران و داوطلبان دعوت می‌شود با مشارکت در اجرای پروژه‌های داوطلبی در راستای اهداف بشردوستانه و داوطلبانه جمعیت هلال‌احمر فعالیت داشته باشند.

کد خبر 690740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.