اولویت نخست اصفهان مسائل زیست‌محیطی و حمل‌ونقلی است/ ما برای شنیدن و رفع مشکلات آمده‌ایم

شهردار اصفهان گفت: از سهم بودجه عمرانی امسال ۶۴ درصد متعلق به مسائل زیست‌محیطی و حمل‌ونقل و ترافیک است، زیرا به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که اولویت نخست شهر مسائل زیست‌محیطی و حمل‌ونقلی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده شامگاه سه‌شنبه چهارم مهرماه در دیدار با اهالی منطقه سه در مسجد نورباران در قالب برنامه «مردم سلام» اظهار کرد: در این سلسله جلسات قرار بر این است که ما بیشتر شنونده باشیم و مشکلات شهر را از زبان شهروندان بشنویم، البته منظور این نیست که فقط شنونده باشیم، بلکه درصدد هستیم نسبت به رفع مشکلات اقدام کنیم و سه ماه آینده به صورت مجدد به این مسجد بازگردیم و اقدامات انجام شده را تشریح کنیم.

وی با بیان اینکه شهر امانتی است که نسل به نسل به ما رسیده است، افزود: شهرداری همچون خانه‌داری و مغازه‌داری، باید اداره و نگهداشت شود، در واقع شهر بافتی است که تک تک شهروندان سلول‌های این بافت هستند.

شهردار اصفهان تصریح کرد: سلول سلول شهر در اداره شهر مؤثر است، در این راستا بارها گفته‌ام اصفهان یک شهردار ندارد، بلکه دو میلیون شهردار دارد و همه مسئول آن هستند.

شهر اصفهان با همه فراز و فرودها و به‌رغم تمام بی‌مهری‌ها، همچنان جزو شهرهای زیبا و سرآمد ایران و دنیا است.

وی خاطرنشان کرد: به جرئت می‌توان گفت و ادعا کرد که شهر اصفهان با همه فراز و فرودها و به‌رغم تمام بی‌مهری‌ها، همچنان جزو شهرهای زیبا و سرآمد ایران و دنیا است؛ گرچه باید آب در زاینده‌رود آن جاری باشد، اما با وجود خشکسالی و همه مشقت‌ها فضای سبز شهر را با کمک مردم نگه داشته‌ایم.

قاسم‌زاده اظهار کرد: در سال جاری بودجه ۲۴ هزار میلیارد تومانی برای اداره شهر پیش‌بینی شده که ۷۰ درصد آن اعتبار عمرانی و ۳۰ درصد بودجه جاری است.

وی ادامه داد: از سهم بودجه عمرانی، ۶۴ درصد متعلق به مسائل زیست‌محیطی و حمل‌ونقل و ترافیک است، زیرا به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که اولویت نخست شهر مسائل زیست‌محیطی و حمل‌ونقلی است.

شهردار اصفهان تاکید کرد: تمام مشکلات و درخواست‌هایی که امشب اهالی منطقه سه شهرداری بیان می‌کنند، ثبت و ضبط و به همه موارد پرداخته می‌شود.

کد خبر 690723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.